اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

غرب قصد تکرار فتنه 88 را در انتخابات دارد/ ملت کار فتنه را یکسره می‏کند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند آرامش و امنیت جامعه را از بین ببرد، گفت: غربی‏ها به گمان باطل خود قصد تکرار فتنه 88 را دارند.

غرب قصد تکرار فتنه 88 را در انتخابات دارد/ ملت کار فتنه را یکسره می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عباس مطهری در گردهمایی بصیرتی و روشنگری که با حضور بیش از 150 نفر در مسجد جامع شهر مجن برگزار شد، در سخنانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: نباید انتخابات شوراها را فراموش کنیم؛ چرا که انتخابات شوراها نیز اهمیت زیادی دارد و آبادانی شهر و روستا با همت شوراهای اسلامی انجام می‌پذیرد.

وی افزود: باید در انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به شاخص‌ها و معیارهایی چون تدین، جدیت، پشتکار و خدمت‏گزار بودن افراد توجه شود و افراد از روی شناخت برای شوراها گزینش شوند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و توطئه‌های دشمنان در این زمینه بیان کرد: دشمن نمی‌تواند جو آرام کشور را ببیند و تلاش می‌کند به هر شکل ممکن ایجاد اختلاف و بلوا کند.

مطهری تصریح کرد: همه باید هوشیار و آگاه باشیم و توطئه دشمنان را بشناسیم و با آن مقابله کنیم؛ چرا که دشمنان به گمان باطل خود قصد تکرار فتنه 88 را دارند و برای این کار برنامه‌ریزی هم کرده‏اند.

وی خاطرنشان کرد: تیرهای دشمن به سنگ خورده و آنچه آنها می‌پنداشتند، اتفاق نیفتاده است؛ اما دشمن احمق است و دسیسه‌های خود را هر چند با شکست مواجه می‌شود، اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: حضور گسترده و سراسری مردم در انتخابات نشان از پشتیبانی از انقلاب و نظام و ولایت دارد و این خود تیرهای فراوانی است که به اردوگاه دشمن می‌خورد و او را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

مطهری بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا با شناخت به نامزد اصلح رأی دهیم؛ چرا که سرنوشت چهار سال آینده مملکت در دست اوست و باید با آگاهی و بصیرت، انتخاب اصلح کنیم تا حماسه اقتصادی بعد از حماسه سیاسی محقق شود.

انتهای پیام/74003/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول