اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تشکیلات حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

ولایتی توانایی برطرف کردن مشکلات اقتصادی را دارد

عضو تشکیلات حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ولایتی با استفاده از افراد متخصص و توانا در مسئولیت‌های اجرایی دولتش می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند.

ولایتی توانایی برطرف کردن مشکلات اقتصادی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالرضا مرادی امروز در مسجد موسی‌بن جعفر (ع) با حمایت از علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه عدم استفاده دولت از نیروهای متخصص در اداره کشور موجب شده تا مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی افزایش یابد، اظهار داشت: ولایتی با استفاده از افراد متخصص در مسئولیت‌های اجرایی دولتش می‌تواند این مشکلات را برطرف ‌کند.

وی با بیان اینکه ولایتی مشاور عالی رهبری در نظام است، ابراز داشت: مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری می‌توانند با رأی دادن به ایشان گام محکمی در برطرف کردن مشکلات اقتصادی و سیاسی‌ کشور بردارند.

عضو تشکیلات حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه ولایتی نامزد اصلح سکان‌دار هدایت کشور است، عنوان کرد: ایشان 16 سال مسئولیت خارج کشور را در حساس‌ترین شرایط در زمان دوران دفاع مقدس و سازندگی به عهده داشتند و توانستند مشکلات کشور را در این عرصه برطرف کنند.

این مسئول متذکر شد: ویژگی‌های ولایتی برای آحاد جامعه مشخص و روشن است و آنان می‌توانند با شناخت کافی از این ویژگی‌ها، ایشان را به عنوان نامزد اصلح انتخاب کنند.

مرادی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال 92 را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده‌اند، ابراز داشت: مردم ایران با تاسی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه پرشکوه شرکت می‌کنند تا بتوانند شعار امسال را محقق ‌کنند.

عضو تشکیلات حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری یک فرصت بزرگ برای نظام اسلامی است»، اذعان داشت: آحاد جامعه با حضور پرشکوه در این انتخابات می‌توانند اقتدار و عظمت کشور را در جهان دو چندان افزایش دهند.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) همیشه در سخنانشان می‌فرمودند که نباید مردم را فراموش کرد و باید آنان را در مسایل مختلف کشور از جمله سیاسی و اقتصادی دخالت داد تا مسیر رشد و پیشرفت کشور مطلوب‌تر ارتقا یابد.

آحاد جامعه با هوشیاری توطئه‌های انتخاباتی دشمنان را خنثی کنند

این مسئول خاطرنشان کرد: کشورهای استکبار جهانی به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری چشم دوختند که ببینند مردم ایران چگونه با تأسی از فرمان مقام معظم رهبری در این انتخابات شرکت می‌کنند تا با تبلیغات حضور کم رنگ آنان در این انتخابات خلق حماسه سیاسی را در 24 خرداد ماه تضعیف کنند.

عضو تشکیلات حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: اکنون رسانه‌های غربی علیه ایران تبلیغات سوء مبنی بر عدم حضور و کم‌رنگ مردم ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری می‌کنند تا به مردم دنیا اثبات کنند که آنان از ارزش‌های نظام اسلامی و اهداف امام راحل دور شدند.

وی اضافه کرد: همچنین این رسانه‌ها بیان می‌کنند که نتیجه انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران از قبل مشخص است و رای مردم در انتخاب فرد اصلح تأثیری ندارد که این تبلیغات بیانگر سیاه‌نمایی نحوه برگزاری این انتخابات در کشور است و در این راستا باید آحاد جامعه به توطئه‌های آنان هوشیار باشند تا بتوانند نقشه‌هایشان را خنثی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه خلق حماسه سیاسی در ابعاد مختلف اجتماعی و سیاسی موفقیت‌های بسیاری برای کشور دارد، بیان داشت: آحاد جامعه با حضور پررنگ در این انتخابات به دشمنان نشان می‌دهند که پایبند ارزش‌های اسلامی هستند و هرگز لحظه‌ای از آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس کوتاه نمی‌آیند.

عضو تشکیلات حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اذعان داشت: مردم با کسب آگاهی و شناخت کافی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری سعی ‌کنند نامزد اصلح را انتخاب کنند تا مشکلات کشور به نحو مطلوبی برطرف شود.

مرادی با بیان اینکه هشت کاندید انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند، ابراز داشت: این کاندیدها برنامه‌هایشان را به مردم ارایه می‌دهند تا بتوانند با کسب حداکثر رأی رئیس‌جمهور آینده کشور شوند.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آینده باید دغدغه حل کردن مشکلات اقتصادی و سیاسی را داشته باشد، عنوان کرد: ولایتی کاندید یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری باتجربه، متدین، مسئولیت‌پذیر و مشورت‌پذیر است و می‌تواند این دغدغه را در کشور به خوبی برطرف کند.

عضو تشکیلات حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری فردی عالم، شجاع و متدین است، متذکر شد: باید مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری نامزد اصلح، متدین و دین‌دار را انتخاب کنند تا این فرد با عمل کردن به بیانات رهبری در راستای توسعه و پیشرفت کشور گام‌های محکمی بردارد.

انتهای پیام/77009/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول