اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / سردار نقدی:

تمدن غرب به پایان رسیده است/ بزرگترین هجمه فرهنگی اقتصادی دنیا علیه ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بزرگترین هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دنیا علیه ایران است.

تمدن غرب به پایان رسیده است/ بزرگترین هجمه فرهنگی اقتصادی دنیا علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدرضا نقدی پنج‌شنبه‌ شب در همایش بصیرت عمومی در آستانه امامزاده عبدالله با اشاره به اینکه در شب مبعث پیامبر اکرم(ص) حرکت سعادتمندانه بشر به سمت برپایی جامعه‌ای مبتنی بر قسط و عدل آغاز شده است، افزود: فرزندی در این روز متولد می‌شود که بشر را به راه سعادت هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه فرزند گرانقدر پیامبر اسلام در ایران نیز به تأسی از آن حرکت بزرگ پرچم اسلام را برافراشت، یادآور شد: چه در زمان صدر اسلام و چه در زمان امام روح‌الله این عدل و اساس را عده‌ای برنمی‌تابند و از روی مخالفت سنگ‌پرانی می‌کردند.

نقدی با تأکید بر اینکه در زمان صدر اسلام نیز پیامبر را دعوت به سازش کردند، اما این امر با مخالفت پیامبر اسلام مواجه شد، تصریح کرد: اگر خورشید را در دست راست من و ماه را در دست چپ من بگذارید، من از حرفم باز نمی‌گردم.

وی با اشاره به اینکه در آغاز انقلاب نیز صحبت‌های سازشکارانه به امام تحمیل می‌شد، اظهار داشت: در زمانی که رژیم در 21 بهمن اعلام حکومت نظامی کرده بود، مردم به فرمان امام به خیابان‌ها ریختند که بعدها مشخص شد که امام راحل با تکیه بر امدادهایی سازش‌هایی را که بیان می‌شد، نفی کرده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌های صورت گرفته در زمان جنگ تحمیلی نیز افزود: در زمان جنگ تحمیلی هم عده‌ای به راه افتاده بودند و با ایادی داخلی خود سازش را مطرح می‌کردند، اما امام گفتند ما با دشمن متجاوز مقابله می‌کنیم و اگر کسی مذاکره می‌خواهد، باید از مرزهای کشور خارج شود.

وی با اعلام اینکه در زمان توطئه منافقین نیز عده‌ای به امام می‌گفتند که سهم‌‌خواهی منافقین را قبول کنند، اذعان کرد: امام در آن زمان به انحراف و التقاط راه نداد و امروز که این مبارزه به اوج قله‌های خود رسیده است، پرچم بشریت در دستان مردانی از نسل امام راحل است.

نقدی با بیان اینکه در هیچ کجای تاریخ تمدن‌ها ثابت و یکسان نبودند، یادآور شد: تمدن آمریکایی به افول خود رسیده است و رو به نابودی می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه تمدن‌های بسیاری در طول تاریخ جابه‌جا شده‌اند، گفت: بعد از رنسانس چندین قرن است که تمدن غرب حاکم شده، اما امروز ناتوانی‌اش به اثبات رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه تمدن غرب امروز آرامش و امنیت ندارد و در بعد انسانی نیز نتوانسته نیازهای بشریت را تامین کند، تصریح کرد: کشورهای غربی امروز با رشد جمعیت مواجهند و به خوبی مشخص است که در 80 سال آینده جمعیتشان رشد منفی داشته و دیگر مردمی در این کشورها باقی نمی‌مانند.

* نتیجه تمدن غرب نابودی بشر است

وی با بیان اینکه امروز کشورهای غربی مردم مورد نیاز خود را از آسیا و آفریقا تامین می‌کنند و مجبور به پذیرش مهاجرین هستند، افزود: مهاجرین با عوامل تضاد با بومیان آمریکا سازگاری ندارند و حاضر نیستند با هم زندگی کنند.

وی بیان کرد: این نتیجه تمدن غرب است که اکثر کشورها‌ی آن رشد جمعیت منفی دارند و مردمانشان با مار، سوسمار و سگ زندگی می‌کنند، پس این تمدن غرب قابل الگوبرداری نیست، چون خود به سمت نابودی می‌روند.

این مسئول با تاکید بر اینکه 2 میلیون و 350 هزار نفر در زندان‌های آمریکا نگه‌داری می‌شوند، ادامه داد: این افراد به غیر از زندانیانی هستند که بر پایشان قفل‌های الکترونیکی زده و در خانه‌هایشان آنها را زندانی کرده‌اند و نیز بسیاری از جرایمی را که ما آن را گناه می‌دانیم در این کشورها جرم شناخته نمی‌شود.

نقدی با بیان اینکه کشوری که امروز اقتصاد دنیا را در اختیار دارد، 7 میلیون نفر کارتن خواب در آن زندگی می‌کنند، تصریح کرد: آمریکا داعیه‌دار بزرگترین اقتصاد جهان هزاران میلیارد دلار بدهی دارد.

* تمدن اسلام مهم‌ترین گزینه پیش‌روی دنیاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تمدن غرب به این نتیجه رسیده که هیچ کشوری حاضر به الگوبرداری از آن نیست، گفت: دنیا به دنبال یک راه جدید برای پیمودن است، مهمترین گزینه مقابل ملت‌های دنیا، تمدن اسلام است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و سردمداران استکبار 35 سال در حال مبارزه با این تمدن هستند، به تهاجم‌های فرهنگی و اقتصادی غرب علیه ایران اشاره کرد و افزود: میزان مواد مخدر کشف شده در ایران بسیار بیشتر از کل مواد مخدر کشف شده در دنیا است و تنها دلیل آن نیز این است که آمریکا در افغانستان به صورت کاملا مکانیزه مواد مخدر تولید و به ایران ترانزیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در تاریخ بشر چنین تهاجم فرهنگی علیه یک کشور سابقه نداشته است، از فعالیت 120 کانال ماهواره‌‌ای علیه ایران خبر داد و گفت: این کانال‌ها با شبهه‌پراکنی و دروغ‌پردازی تلاش می‌کنند تاریخ بشریت را به نفع خود تغییر دهند.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران گفت: تحریم نفتی تنها بخش کوچکی از تحریم‌ها علیه ایران است و زمانی که استکبار متوجه شد ایران بزرگترین صادرات پسته دنیا را در اختیار دارد، در شهر کالیفرنیا هزاران هکتار باغ پسته کاشت.

وی ادامه داد: امریکا در راستای سیاست‌های تحریم اقتصادی خود نقشه‌های فرش اصیل ایرانی را در اختیار کشورهای پاکستان و افغانستان گذاشت تا بتواند بازار فرش ایران را در اروپا و آمریکا از میان ببرد.

* آمریکا برای نخبگان ایرانی دسته‌چک می‌فرستد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه غرب به راحتی نخبه‌کشی را در ایران در پیش گرفته است، تصریح کرد: امروز غرب برای دانشمندان ایرانی پاکت‌هایی حاوی دسته چک می‌فرستد که اگر وارد خاک آمریکا شوید، این دسته‌چک‌ها فعال می‌شود و اینها نشان می‌دهد که تمدن اسلامی در برابر تمدن غرب قد علم کرده است و آنها از آن وحشت دارند.

نقدی با تاکید بر اینکه اگر پیرو امام راحل هستیم باید بدانیم که ایشان فرمودند ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا رابطه برقرار نخواهیم کرد، یادآور شد: این سخن امام راحل بود که تا وقتی اسرائیل هست ما با آمریکا سازش نمی‌کنیم.

وی در پایان بیان کرد: مباحث مطرح شده در زمینه سازش‌های هسته‌ای ادامه همان سیاستی است که امروز از آن به نام تعامل نام برده می‌شود و مطلب جدیدی برای دنیای اسلام نیست.

انتهای پیام/86011/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول