اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخطار جدی محسن رضایی به دولتمردان کشوری:

مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنید / خطر بیکاری کشور را تهدید می‌کند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه در سال 88 به مسئولان دولتی برای برطرف کردن وضعیت اقتصادی هشدار جدی داده است، گفت: اکنون به آنان اخطار می‌دهم که مسایل اقتصادی مردم را برطرف کنند.

مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنید / خطر بیکاری کشور را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن رضایی در بین مردم قزوین در سالن شهید بابایی با اشاره به اینکه در سال 88 به مسئولان دولتی برای برطرف کردن وضعیت اقتصادی هشدار داده است، اظهار داشت: اکنون این وضعیت در کشور به قدری بد شده که از هشدار دادن گذشته است و اکنون به آنان اخطار می‌دهم که مسایل اقتصادی مردم را برطرف کنند چراکه این وضعیت خطر جدی در کشور به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان در روستاها و کارگران در شرکت‌های صنعتی بیکار شدند، ابراز داشت: با وجود این مشکل نباید دولتمردان کشوری در تهران حتی یک ثانیه خواب داشته باشند بلکه باید برای برطرف کردن این مشکلات تلاش کنند تا مردم را از این معضل بیکاری نجات دهند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری اذعان داشت: به عنوان مثال اگر یک گروه آمریکایی از مرز جنوب به ایران بیاید و گوشه‌ای از زمین کشورمان را تصاحب کند همه ملت ایران در برابر این دشمن بسیج می‌شود تا آنان را از وطنمان بیرون کنند.

رضایی اضافه کرد: در شهرک صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری بسیاری برای تولید شده ولی متاسفانه اکنون شرکت‌های این شهرک تعطیل شده‌اند و این در حالی است که مسئولان دولتی و رئیس‌ جمهور در تهران راحت نشسته‌اند و برای برطرف کردن این مشکل چاره‌اندیشی نمی‌کنند.

این مسئول به زلزله اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: مسئولان دولتی به دلیل اینکه این خبر سریع در کشور پخش می‌شود و برای اینکه آبرویشان در برابر مردم نرود سریع بلند می‌شوند به محل زلزله می‌روند تا به ملت نشان دهند که به فکر برطرف کردن مشکلات آسیب‌دیدگان زلزله هستند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه تعطیلی شرکت‌ها از زلزله بدتر است، اذعان داشت: متاسفانه شرکت‌ها در شهرک صنعتی قزوین هر روز تعطیل می‌شود ولی مسئولان دولتی به این موضوع اصلا توجهی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه باید مسئولان دولتی به زندگی مردم توجه کنند، ادامه داد: بنده برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی آنان کاندید یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری شده‌ام و به صحنه اداره کشور آمده‌ام تا مشکلات مردم را برطرف کنم.

رضایی با اشاره به اینکه جوانان ایرانی بیکار هستند، ابراز داشت: عزت این جوانان به دلیل عدم شغل در خانواده شکسته شده است و با ناامیدی و سرخوردگی در جامعه زندگی می‌کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه وجود یک بیکار در وسط خیابان‌های تهران بیانگر یک بمب منفجر شده‌ است، اذعان داشت: وجود این جوانان در جامعه خطرناک است که متاسفانه وجود این بمب را مسئولان کشوری احساس نمی‌کنند.

این مسئول ادامه داد: دولتمردان کشوری باید احساس خطر بیکاری جوانان را در جامعه احساس کنند و از روی صندلی‌های ریاستشان بلند شوند تا با همت و تلاش مضاعف و بکارگیری روش درست مدیریتی این مشکل را برطرف کنند.

رضایی با بیان اینکه اکنون جوانان ایرانی به دلیل عدم شغل و آینده روشن ناامیدند که تحقق این حس در وجود آنان از یک بمب در جامعه خطرناک‌تر است، عنوان کرد: اگر امروز به بیکاری این جوانان فکری نکنیم آینده آنان تباه می‌شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری متذکر شد: کشور ما نه تنها در اشتغال‌زایی جوانان مشکل دارد بلکه در زمینه‌های فرهنگ، هنر و ورزش نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

وی با بیان اینکه فوتبال ایران در گذشته وضعیت بهتری داشت، بیان کرد: اکنون کشور ما در زمینه این رشته ورزشی با مشکلاتی مواجه است و همین امر موجب شده که در ردیف حریفان هم گروه رتبه سوم را به دست آوریم و در این راستا بنده این مشکلات را با برنامه‌ای که در اداره کشور دارم، برطرف می‌کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه در تبلیغات ریاست‌ جمهوری شعار سلام بر زندگی را عنوان انتخاب کرده، یادآور شد: محور اصلی دولتم در 4 سال آینده توجه به وضعیت معیشتی و زندگی بازنشستگان، کارمندان و کارگران است تا بتوانم مشکلات اقتصادی آنان را برطرف کنم.

انتهای پیام/77009/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول