اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی - 159

نخبگان خواستار رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند

مسئول کمیته اساتید و نخبگان حسن روحانی در مازندران، گفت: بهبود وضعیت اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم از خواسته‌های جامعه نخبگان است که این موضوع، دغدغه مردم جامعه است.

نخبگان خواستار رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند

عمران یونسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار داشت:‌ مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث گرایش جامعه نخبگان و اساتید به حجت‌الاسلام روحانی شده، صداقت در گفتار و تدبیر این نامزد انتخابات است.

وی با بیان اینکه صداقت از مسائلی است که جزو دغدغه قشر نخبه است، تصریح کرد: صداقت، موضوع کمرنگ شده در جامعه امروزی است.

یونسی با اشاره به اینکه حضور حسن روحانی، نور امید را در دل نخبگان زنده کرده که مشکلات کشور که بخشی ناشی از تحریم‌ها و بخشی هم به دلیل تورم اقتصادی است، برطرف شود، گفت: اصول مورد اشاره رهبری در سخنرانی سالگرد ارتحال امام(ره) در آقای روحانی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه نگاه جامعه نخبگان و اساتید مازندران نسبت به آقای روحانی، نگاه رو به رشدی است، خاطر نشان کرد:‌ حدود 40 تا 50 درصد نخبگان معمولاً تصمیم خود را به روزهای نهایی واگذار می‌کنند و به نظر می‌رسد روند این تصمیم‌گیری‌ها به سمت عقاید و افکار آقای روحانی باشد.

یونسی با اشاره به اینکه اعتدال حسن روحانی، باعث گرایش نخبگان و اساتید به این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شده، اظهار داشت: امید است کشور عزیز ما بتواند با تدبیر روحانی با تیم خبره‌اش، از پیچ مشکلات حال حاضر کشور، به سلامت عبور کند.

وی در رابطه با خواسته دانشگاهیان و نخبگان از روحانی در صورت انتخاب شدن، افزود: خواسته دانشگاهیان هم متفاوت با خواسته سایر کسانی که در جامعه زندگی می‌کنند نیست.

مسئول کمیته اساتید و نخبگان حسن روحانی در مازندران، خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم از خواسته‌های جامعه نخبگان است که این موضوع، دغدغه مردم جامعه است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم در سند چشم‌انداز دولت آقای روحانی، کمربند سبز فناوری در نظر گرفته شود، ادامه داد: مازندران در این زمینه نخبگان زیادی دارد و به دلیل آماده نبودن بستر، این قشر از نخبگان به سایر استان‌ها مهاجرت می‌کنند.

 انتهای پیام/86007/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول