اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 264

شعبانی: «حماسه سیاسی و اقتصادی» پاسخ به دو سناریوی دشمن است

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) گفت: «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» پاسخ به دو سناریوی دشمن است.

شعبانی: «حماسه سیاسی و اقتصادی» پاسخ به دو سناریوی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد شعبانی عصر امروز در جمع مردم گرگان در امامزاده عبدالله گرگان ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) و گرامیداشت واقعه قیام 15 خرداد اظهار داشت: دشمنان همواره بر این عقیده بودند که انقلاب ایران یک پدیده نوظهور بوده است که به جهان روح داده و انقلابی برخاسته از عدالت، عرفان و مبارزه است.

وی با تأکید بر اینکه ولایت فقیه کشور را حفظ کرده است، خاطرنشان کرد: 40 سال پیش در غربت نجف یک نفر از سلاله امام موسی‎بن جعفر (ع) نظام بین‎الملل را متلاشی کرد.

«حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» پاسخ به دو سناریوی دشمن است

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) با بیان اینکه هر ساله برگزاری گرامیداشت 15 خرداد به پاس تقدیر از حماسه 15 خرداد انجام می‎گیرد، افزود: بزرگداشت این ایام به منظور حمایت از افکار بلند امام گرامی داشته می‎شود.

شعبانی با اشاره به دو راهبرد «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» که در ابتدای سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد، تصریح کرد: این راهبرد پاسخ به دو سناریوی دشمن بوده است، «حماسه اقتصادی» پاسخ مناسبی به ادامه تحریم‎ها و سوءمدیریت اقتصادی در کشور قلمداد می‎شود.

وی با تأکید بر اینکه گرانی‎های لجام‌گسیخته مستحق مردم نیست، متذکر شد: از دولت انتظار بیشتری برای مدیریت اقتصادی کشور می‎رفت تا در این زمینه با برنامه‎ریزی بهتری عمل کند.

مقدار تعرفه‎های چاپ شده بی‎سابقه بوده است

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) بیان داشت: اگر بتوانیم از آخرین تحریم غرب جنایتکار عبور کنیم، یقیناً تمام توطئه‎های دشمنان خنثی خواهد شد؛ چنانکه ملت ایران همواره حماسه‎ساز بوده است و امیدوارم 24 خرداد، فرمان ولایت را در «حماسه‎سازی سیاسی» به شایستگی لبیک گوید.

شعبانی با بیان اینکه حماسه یک حرکت شگفت‎آور است، اذعان کرد: ملت ایران در طول انقلاب همواره در صحنه‎های مختلف پررنگ ظاهر شده و این بار نیز باید با شور و نشاطی بیشتر در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کند.

وی در خصوص اینکه مقدار تعرفه‌های چاپ شده بی‎سابقه بوده است، ابراز داشت: تاکنون دو انتخابات همزمان در کشور نداشتیم، تجمیع دو انتخابات یکی در سطح ملی و دیگری در سطح محلی بر میزان اهمیت آن افزوده است.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) بیان داشت: بدون شک دشمن برنامه‎ریزی‎هایی برای انتخابات ایران کرده است، چراکه مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور بعد از انقلاب محسوب می‎شود که امیدواریم یک رقابت سالم بر پایه امنیت کامل در کشور برگزار کنیم.

انتهای پیام/83001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول