اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی ستاد عارف در خراسان‌رضوی:

نباید به دلسوزان اقتصادی کشور لقب آمریکایی و غربی داد

معاون هماهنگی ستاد عارف در خراسان‌رضوی با بیان اینکه اقتصاد کشور با وعد‌ه‌های تو خالی رشد نمی‌کند، گفت: نباید به دلسوزان اقتصادی کشور لقب آمریکایی و پیروان غربی داد.

نباید به دلسوزان اقتصادی کشور لقب آمریکایی و غربی داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مظفر علیزاده ظهر امروز در مناظره بین نمایندگان رضایی و عارف در مشهد ضمن انتقاد از کسانی که به صورت یک طرفه وضع قانون کرده و هیچ‌گونه انتقادی را نمی‌پذیرند، اظهار کرد: مسئله اقتصاد یک مسئله جدی بود و راه‌حل علمی و دقیق می‌خواهد و با وعده‌های توخالی نه تنها کار درست نمی‌شود، بلکه اقتصاد در سرازیری نابودی نیز قرار می‌گیرد.

وی افزود: اقتصادی که ما امروز داریم، اصلا در حد و شأن یک نظام اسلامی و مردم ما نیست و ما باید بر مبنای عقلانیت وضعیت اقتصادی را مدیریت کرده تا مورد سرزنش مردم قرار نگیریم.

علیزاده تصریح کرد: در مملکتی که شورای پول وجود ندارد، چگونه می‌توان کار اقتصادی کرد و ادعا داشت که ما خواستار عظمت این مردم هستیم.

وی با انتقاد از بی‌برنامه بودن ایجاد پروژه‌ها در استان‌ها و روستاهای کشور گفت: وقتی تصمیمات بدون مد نظر گرفتن مشکلات بانک مرکزی و فوری و بدون برنامه باشد، نمی‌توان توقعی بیش از این از اوضاع اقتصاد کشور داشت.

معاون هماهنگی ستاد عارف در خراسان‌رضوی با بیان اینکه در حال حاضر اوضاع کشاورزی و تولیدات آن در کشور مناسب نیست، خاطرنشان کرد: کشور فقط در این چهار سال اخیر 999 هزار میلیارد دلار واردات داشته که اگر این روند ادامه پیدا کند، چیزی از زیرساخت‌های اقتصادی باقی نمی‌ماند.

وی با انتقاد از اینکه وقتی در دولتی قرار باشد فقط دوستان و آشنایان پست و مقام داشته باشند، نباید انتظار بهبود از آن داشت، ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی جلیلی استفاده از کادری متخصص در زمینه اقتصاد کشور بوده و پیش نیاز یک برنامه اقتصادی مطلوب پذیرفتن انتقادات و اشتباهات گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست خارجی تنها به معنای بحث‌های هسته‌ای در کشور نیست و معیارهای زیادی در این محور قابل گفت‌وگو است که متاسفانه نادیده گرفته می‌شوند.

علیزاده افزود: حل مسائل صادرات و واردات و استفاده از موقعیت‌های خاص جغرافیای کشور از موارد جدی و ضروری اقتصاد و روابط سیاسی و دیپلماسی کشور تلقی می‌شود.

وی تاکید کرد: منطق توهین و پرخاش اصلا مورد قبول نیست و ما باید با گفت‌وگو و حل مشکلات سیاست کشور را با سایر کشورها به گونه‌ای پیش ببریم که ایران اسلامی سرآمد تمام کشورهای منطقه باشد.

انتهای پیام/70003/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول