اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد محس رضایی در فارس:

فدرالیسم اقتصادی خطری برای ایران ندارد

رئیس ستاد محسن رضایی در فارس با بیان اینکه فدرالیسم اقتصادی خطری برای ایران ندارد گفت: رویکرد اصلی و اساسی محسن رضایی رفع مشکل اقتصادی، تورم، بیکاری و توجه به زیرساخت‌های، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و کشاورزی است.

فدرالیسم اقتصادی خطری برای ایران ندارد

بهرام پارسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: رضایی، در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی و همچنین ایجاد شور، نشاط و توسعه روابط بین‌الملل در چارچوب قانون اساسی با کشورها به ویژه کشورهای منطقه، پا به عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نهاده است.

وی با انتقاد نسبت به  افرادی که طرح فدرالیسم اقتصادی را خطر جدی برای تجزیه ایران اسلامی می‌دانند، افزود: برنامه‌های مدون، عمل‌گرا و به دور از شعارزدگی در قالب نهادینه کردن فدرالیسم اقتصادی در میان اقشار مختلف جامعه و همچنین هموطنان کرد، ترک، لر، بلوچ، عرب زبان و دیگر اقوام، باعث دست‌یابی آنان به حق و حقوقشان می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان فارس اجرای یارانه سبز را در ایجاد اشتغال و مهار تورم مفید و اثرگذار دانست و تصریح کرد: یکی از عوامل تورم، بالا رفتن نقدینگی است که با اجرایی شدن این طرح، شاهد توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و اقتصادی می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه رضایی مردی عمل‌گرا، که در دفاع از آب، خاک و ناموس کشور در هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمده است گفت: در زمانی که تمام قدرت‌های شرق و غرب دست در دست یکدیگر با حمله به مرزهای کشور قصد تجزیه ایران اسلامی را داشتند، دکتر رضایی، در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی حضرت امام (ره) به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منصوب شد و در این مدت حتی یک وجب از خاک میهن‌مان به دست متجاوزان نیفتاد.

رئیس ستاد محسن رضایی در فارس اضافه کرد: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به رزمندگیش قسم یاد کرده که برای عمران و آبادانی کشور از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

پارسایی ابراز داشت: علاقمندان به برنامه‌های کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری می‌توانند به آدرس «ویکی رضایی» مراجعه کنند تا از برنامه‌های وی مطلع شوند.

وی هم‌چنین ابراز داشت: در سایت ویکی رضایی بازدیدکنندگان می‌توانند با این وب سایت از برنامه‌های اقتصادی این کاندیداها که حاصل ماه‌ها تلاش بی‌وقفه نخبگان و مشاوران وی است با خبر شوند و این برنامه‌ها را مورد نقد و بررسی قرار دهند تا در انتخاب رئیس جمهور آینده کشورمان از قدرت بیشتری برخوردار باشند.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان فارس در پایان با اشاره به این که ستاد محسن رضایی هر روزه پذیرای مردم است، تصریح کرد: برنامه‌های این کاندیدای ریاست جمهوری توسط ستاد وی در استان فارس از راه‌های مختلف اطلاع‌رسانی شده و مردم با جزئیات برنامه‌های دکتر رضایی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ 2448/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول