اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

ارجاع پرونده 1600 بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان متخلف به تعزیرات حکومتی

معاون بازرسی صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از ارجاع پرونده 1600 بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

ارجاع پرونده 1600 بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان متخلف به تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل عطاپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از تشدید اقدامات نظارتی در خصوص برخورد با متخلفان و محتکران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت برخی از کالاهای پرمصرف از سوی افراد فرصت‌طلب و سودجو در سطح بازار و به منظور اعمال قانون و نظارت بیشتر بر وضعیت کنونی بازار، این اقدام صورت می‌گیرد.

وی افزود: اعمال سیاست‌های کنترلی و تنظیم بازار اقلام اولویت‌دار و جلوگیری از کمبودهای ساختگی و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و برخورد با هرگونه تخلف از ناحیه بنگاه‌های اقتصادی از دیگر ضروریاتی است که در اجرای این طرح‌ها مورد نظر قرار گرفته است.

عطاپور تأکید کرد: در این زمینه تعاملات مورد نظر با ارگان‌های ذیربط به عمل آمده تا نظارت و برخورد با متخلفان و محتکران کالا با توجه به شرایط حاکم بر بازار و کمبود برخی کالاهای اساسی تشدید شود.

وی در پایان یادآور شد: در اردیبهشت‌ماه سال جاری طبق بازرسی‌های انجام شده از بیش از 24 هزار بنگاه اقتصادی خرد و کلان در سطح استان، بیش از یک هزار و 600 واحد متخلف شناسایی و برای آنها برگ گزارش تشکیل و به منظور رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است. 

انتهای پیام/60002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول