اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین:

رئیس‌ جمهور آینده باید مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین گفت: رئیس‌ جمهور آینده باید نقاط قوت دولت دهم را تقویت و نقاط ضعف آن را برطرف کند تا مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور به نحو مطلوبی برطرف شود.

رئیس‌ جمهور آینده باید مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند

حجت‌الاسلام علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مهم‌ترین دغدغه مردم در کشور است، اظهار داشت: رئیس‌ جمهور آینده باید بتواند با ارایه برنامه جامع این مشکل را در کشور برطرف کند تا وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری می‌توانند نقش بسزایی در تعیین سرنوشت کشورشان داشته باشند، بیان کرد: بر این اساس آنان باید در انتخاب نامزد اصلح این دوره از انتخابات آگاهی و اطلاعات بیشتری کسب کنند تا بهترین رئیس‌ جمهور برای آینده کشور انتخاب شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه رئیس‌ جمهور آینده باید مطیع ولایت‌ فقیه و دارای برنامه جامعی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه باشد، ابراز داشت: اقشار مختلف جامعه با کسب آگاهی پیرامون شخصیت و توانایی مدیریت نامزدهای ریاست‌ جمهوری در اداره کشور می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: آحاد جامعه با انتخاب نامزد اصلح ریاست‌ جمهوری در انتخابات می‌توانند نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشورشان ایفا کنند.

عباسی با اشاره به اینکه برخی از دشمنان اسلام با تبلیغات در رسانه‌ها عنوان می‌کنند که علاقه مردم ایران به نظامشان کم‌رنگ شده و آنان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری مشارکت کمتری می‌کنند، اذعان داشت: حضور حداکثری آحاد جامعه در این انتخابات می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه اکنون سیاستمداران جهان منتظر نتایج انتخابات ایران هستند تا ببینند چه کسی رئیس‌ جمهور ایران می‌شود و همچنین حضور مردم در این انتخابات چقدر است تا بر اساس آن با کشورمان مذاکره کنند، ابراز داشت: مردم ایران با حضور حداکثری در این انتخابات می‌توانند این مذاکرات را به نفع خودشان تمام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کرده است، اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه با اطاعت از بیانات رهبر فرزانه انقلاب در این انتخابات با حضور پر نشاط و حداکثری می‌توانند این حماسه را در روز 24 خرداد خلق کنند.

این مسئول متذکر شد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم باید در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

تدوین قانون اساسی از برنامه‌های امام خمینی (ره) بود

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه امام خمینی (ره) مجتهد بزرگ و یک انسان فرهیخته و آگاه بودند، ابراز کرد: این مرجع بزرگوار توانستند برای نخستین‌بار در تاریخ ایران اسلامی آموزه‌های دینی و اسلامی را به صحنه حکومتی بیاورند.

عباسی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) طرح حکومت اسلامی منطبق با روایات، کتاب الهی و ولایت‌ فقیه را ترسیم کردند و توانستند آن را در حکومت اسلامی پیاده کنند، بیان کرد: این طرح ابعاد گسترده‌ای از جمله فرهنگی،‌ اقتصادی، اجتماعی، اخلاق و احکام دارد که با اجرای مطلوب آن می‌توان بیشتر مشکلات کشور را برطرف کرد.

این مسئول با بیان اینکه تدوین قانون اساسی با هدف اداره مطلوب کشور از جمله برنامه‌های امام خمینی (ره) بود، اظهار داشت: برگزاری انتخابات مبنی بر رأی دادن به این قانون نیز یکی دیگر از اقدامات مهم ایشان بود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین ادامه داد: دو ماه از انقلاب اسلامی نگذشته بود که امام خمینی (ره) دستور دادند نخستین انتخابات قانون اساسی در کشور برگزار شود تا مردم به این قانون رأی دهند که خوشبختانه با مشارکت بیش از 98 درصد، این قانون در کشور تصویب شد که تاکنون برگزاری این انتخابات در جهان امروز بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان نظام باید پایبند به قانون اساسی باشند، عنوان کرد: با اجرای این قانون مدیریت و اداره کشور به نحو مطلوبی انجام می‌شود و کشور با سرعت خوبی در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.

عباسی یادآور شد: برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از موفقیت‌های حکومت انقلاب اسلامی است که مردم آزادانه برای تعیین سرنوشت کشورشان در این انتخابات حضور می‌یابند.

انتهای پیام/77009/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول