اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

شورای عالی امنیت ملی بر تمام مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اشراف دارد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی امنیت ملی در مورد تمام مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی داخلی و خارجی کشور تحقیق و بحث می‌شود و اعضای این شورا بر تمام مسائل کشور اشرافیت کامل دارند.

شورای عالی امنیت ملی بر تمام مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اشراف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان عسلویه اظهار داشت: امسال توسط مقام عظمای ولایت به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و همه باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.

وی افزود: حضور در انتخابات 24 خرداد در واقع نماد حماسه سیاسی است و همه ما موظف هستیم با همه توان و ظرفیت در انتخابات مشارکت کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: انتخاب شخص اصلح نیز ماموریت دوم ماست و در واقع مهم‌ترین مسئله حضور در انتخابات و خلق ماسه و سپس انتخاب اصلح برای اداره امور کشور است و باید دقت لازم را داشته باشیم.

موسوی‌نژاد با اعلام حمایت از جلیلی تصریح کرد: در سوابق آقای جلیلی مشاهده می‌کنیم که اهل سازش نبوده و همواره گفتمان مقاومت را دنبال کرده و بدون هیچگونه انحراف و از نیروهای انقلابی و جانباز است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطر نشان کرد: سعید جلیلی رده‌های مختلف مدیریتی را با نشان دادن لیاقت و کسب اعتماد طی کرده و توسط رهبر معظم انقلاب به دبیری شورای عالی امنیت ملی منصوب شده است.

موسوی‌نژاد بیان داشت: در شورای عالی امنیت ملی درمورد تمام مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی داخلی و خارجی کشور تحقیق و بحث می‌شود و اعضای این شورا بر تمام مسائل کشور اشرافیت کامل دارند.

وی با تاکید بر اینکه اشخاص برای ما محور نیستند افزود: هر کس بر اساس معیارها و ارزش‌ها حرکت کند و پیروی از ولایت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و از خون شهدا دفاع کند، مورد حمایت قرار خواهد گرفت و هم‌اکنون دکتر جلیلی این شرایط را دارد.

در ادامه این نشست، موسوی‌نژاد به سؤالات حاضرین پاسخ گفت و با امام جمعه اهل تسنن نخل تقی نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول