اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور/

باروبن همچنان در جاده ناکامی گام بر می‌دارد

در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال باروبن قزوین مقابل میزبان خود تن به شکست داد.

باروبن همچنان در جاده ناکامی گام بر می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگا‌ه های کشور، تیم فوتسال باروبن قزوین که در بروجرد میهمان پولاد گسترش این شهر بود در پایان با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد تا همچنان در جاده ناکامی، مسابقات لیگ را پشت سر بگذارد.

تیم باروبن که هفته گذشته در قزوین موفق شده بود با نتیجه سنگین پنج بر دو تیم شهدای جلین گرگان را با نتیجه سنگین پنج بر دو بدرقه کند و جرقه‌هایی از امید را در دل هواداران خود زنده کند، با شکست مقابل نماینده بروجرد نشان داد که عملا هنوز نتوانسته است تاکتیک منظم و مشخصی را حداقل برای نتیجه‌گیری از خود بر جای بگذارد.

مسئولان باشگاه باروبن که از هفته پنجم با آوردن محمد باغبان‌صالحی مربی با تجربه قزوینی در رأس سکان هدایت تیم خود، تلاش داشتند شوک مثبتی را به بازیکنان تیم خود تزریق کنند، به نظر می‌رسد تا این لحظه از فصل هم در این روند ناکام مانده‌اند.

اگر چه باغبان‌صالحی در طول هفت دیدار گذشته توانسته است روند انسجام تیمی بازیکنان تیم باروبن را رو به جلو پیش ببرد و نظم تاکتیکی را در این تیم افزایش دهد، اما گرفتن هفت امتیاز در طول هفت دیدار گذشته به طور قطعی نمی‌تواند نتیجه مثبت و درخشانی برای این مربی با تجربه قزوینی به شمار برود.

تیم باروبن که دومین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور پشت سر می‌گذارد، سال گذشته در آخرین لحظه‌ها بقای ماندن در لیگ دسته دوم رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های کشور را کسب کرد که به طور قطعی این تیم اگر بخواهد در ادامه مسابقات لیگ هم روند نتیجه‌گیری خود را تغییر ندهد، بدون شک یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سقوط خواهد بود.

به دست آوردن سه پیروزی، سه تساوی و شش شکست و به دست آوردن 12 امتیاز در طول دوازده دیدار برگزار شده از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور قطعا نمی‌تواند نتیجه مثبت و درخشانی برای تیم باروبن به شمار آید و جا دارد مسئولان و بازیکنان تیم باروبن در بازی‌های آینده خود فقط به دنبال کسب پیروزی باشند تا بتوانند خود را از رده هشتم جدول بالا بکشند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول