اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تیمداری پیام صنعت در لیگ فوتسال

شمس: مشاور فنی تیم فوتسال در مازندران می‌شوم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: با تیمداری پیام صنعت در لیگ فوتسال کشورمان حاضرم به صورت رایگان به عنوان مشاور فنی در خدمت آملی‌ها باشم.

شمس: مشاور فنی تیم فوتسال در مازندران می‌شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین شمس سه‌شنبه شب در جشن قهرمانی و صعود پیام صنعت آمل به لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: واقعا جای خالی تیمی قدرتمند در عرصه حرفه‌ای فوتبال مازندران در لیگ برتر احساس می‌شود.

وی افزود: در همه ادوار مازندران استانی فوتبال‌خیز بوده و همیشه بازیکنان زیادی در تیم‌های مطرح کشور و حتی تیم ملی کشورمان داشت.

شمس ابراز داشت: در صورت تیمداری پیام صنعت در لیگ فوتسال کشورمان حاضرم به صورت رایگان به عنوان مشاور فنی در خدمت آملی‌ها باشم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان ابراز امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک مازندران بتواند در عرصه فوتبال به جایگاه واقعی خود دست یابد.

یکی از پیشکسوتان ورزش فوتبال در استان‌های شمالی کشور و مازندران نیز در این مراسم ابراز داشت: باید مسئولان به ورزش مازندران به ویژه فوتبال با نگاه ویژه‌ای بنگرند.

محمود سورتیچی اذعان داشت: باید مازندران را همانند گذشته در لیگ برتر فوتبال ببینیم و برای این منظور نیز باید زیرساخت‌ها در ورزش شهرستان‌ها فراهم شود.

وی از مسئولان خواست تا با حمایت ورزش وضع نامطلوب فوتبال استان در سطح کشور را ارتقا بخشند.

سورتچی در پایان گفت: مازندران از لحاظ تربیت بازیکن و فوتبالیست حرف‌های زیادی در سطح کشور دارد، جایگاه موجود در فوتبال کشور برازنده این استان نیست زیرا نزدیک به 50 بازیکن این استان در لیگ برتر توپ می‌زنند پس باید به این رشته ورزشی توجهی خاص شود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول