اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی قزوینی به حضور در قاره کهن نزدیک‌تر شد

تنها یک گام تا حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

بانوی فوتسالیست قزوینی یک گام به حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا نزدیک‌تر شد.

تنها یک گام تا حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اعتدادی بانوی فوتسالیست قزوینی در لیست جدید‌ترین فهرست کادر فنی تیم فوتسال زنان بزرگسالان کشورمان جای گرفت تا بخت خود را برای حضور در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا افزایش دهد.

این فوتسالیست شایسته قزوینی که سابقه حضور در تیم ملی فوتسال زنان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان را هم در کارنامه دارد، قرار است 18 خرداد ماه به مدت پنج روز تمرینات خود را به همراه سایر ملی‌پوشان زیر نظر مربیان تیم ملی برگزار کند.

بدون شک اعتدادی یکی از مهره‌‌های قابل اعتماد و تأثیرگذار برای شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال زنان کشورمان محسوب می‌شود، زیرا وی توانسته است با نمایش خوب خود در رقابت‌های تدارکاتی تیم ملی در میادین بین‌المللی و گلزنی در مسابقات قهرمانی جهان مقابل تیم قدرتمند برزیل و ارائه بازی‌های درخشان در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اعتماد کادر فنی تیم فوتسال زنان کشورمان را به بهترین شکل ممکن جلب کند.

البته اعتدادی که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد، به طور حتم با برخورداری از آمادگی بالا و تجربه مناسب می‌تواند به عنوان یکی از نفرات اصلی در ترکیب تیم ملی فوتسال زنان کشورمان جای بگیرد.

سخنی به گزاف نگفته‌ایم اگر بگوییم که این بانوی شایسته استان یکی از با تجربه‌ترین و بهترین فوتسالیست‌های حال حاضر کشورمان محسوب می‌شود زیرا اعتدادی در طول دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور عنوان بهترین گلزن این مسابقات را به خود اختصاص داده است.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی 2013 آسیا که تیر ماه سال جاری به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود، آماده می‌کند که جا دارد اعتدادی از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و یک‌بار دیگر با درخشش و گلزنی‌های بی‌نظیر خود خیال کادر فنی را از بابت گلزنی مقابل رقیبان آسیایی آسوده کند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول