اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کم‌انگیزگی آفت تیم فوتسال کاسپین قزوین

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی رو به اتمام است که به نظر می‌رسد بازیکنان تیم کاسپین بی‌انگیزه شده‌اند که این مسئله آفت این تیم محسوب می‌شود.

کم‌انگیزگی آفت تیم فوتسال کاسپین قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که در حال حاضر با کسب 37 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال بانوان قرار دارد، بارها در این فصل به ویژه در دیدارهای حساس نشان داده‌ است که از آن انگیزه‌ سال‌های قبلی برخوردار نیست.

این صحبت‌ها را می‌شود به طور کامل در دیدارهای حساس این تیم مقابل تیم‌های مدعی و قدرتمند در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور به خوبی مشاهده کرد.

شاگردان آمنه محمودی که سال‌های گذشته با نام تیم حجاب در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف رقبای خود می‌رفتند، با وجود مشکلات مالی فراوان بهتر از این فصل، مقابل رقیبان نتیجه می‌گرفتند، به طوری که در دو فصل قبلی رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب عناوین سومی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

گرچه در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با تیم‌داری باشگاه کاسپین، انتظار می‌رفت که تیم بانوان فوتسال استان قزوین به مراتب نتیجه درخشانی را از خود به نمایش بگذارند و حتی یکی از قدرت‌های اصلی برای کسب عنوان قهرمانی باشند، اما این اتفاق نیفتاد و شاگردان آمنه محمودی همان تیم همیشگی سا‌ل‌های قبل نبودند.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که بازیکنان تیم کاسپین به دلیل مشکلات مالی و شاید عدم تحقق وعده‌های مسئولان این باشگاه انگیزه لازم خود را برای دیدار با رقیبان از دست داده باشند، اتفاقی که البته آمنه محمودی سرمربی تیم فوتسال بانوان کاسپین مهر تأیید بر آن می‌زند.

محمودی می‌گوید: رقم قرارداد مالی بازیکنان گرچه خیلی کم است، اما به دلیل مشکلات مربوط به باشگاه و شهرداری‌های استان که حامی مالی باشگاه هستند، به طور کامل پرداخت نشده است.

وی که سمت نایب‌رئیسی هیئت فوتبال استان قزوین را هم برعهده دارد، ادامه می‌دهد: قسط سوم قراردادهای مالی شاگردانم که قرار بود تا پایان فروردین ماه سال جاری پرداخت شود، هنوز به حساب‌ آنان واریز نشده است.

از صحبت‌های محمودی می‌توان این نکته را برداشت کرد که به هر حال بازیکنان تیم فوتسال بانوان کاسپین یک سال از وقت و برنامه خود را بر روی انجام تمرینات و بازی‌های لیگ متمرکز می‌کنند و با توجه به اینکه غیر از فعالیت‌های خود عملاً جایی برای اشتغال و کسب درآمد ندارند، بر روی قراردادهای مالی خود در این باشگاه حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

گرچه تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین یک بازی دیگر تا پایان اتمام دیدارهای خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگا‌های کشور دارد و به نوعی با کسب عنوان پنجمی مسابقات این فصل را پشت سر خواهد گذاشت، اما مسئولان باشگاه کاسپین نباید این نکته را فراموش کنند که شاگردان آمنه محمودی در طول سا‌ل‌های گذشته همواره یکی از بهترین‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشورمان بوده‌اند که شایسته این هستند تا حداقل مشکلات مالی گریبان‌گیر آنان نشود و این بازیکنان فقط همین را می‌خواهند که قراردادهایشان پرداخت شود.

جا دارد که مسئولان باشگاه کاسپین در انجام این مهم گام‌های خود را محکم‌تر بردارند و با پرداخت قراردادهای مالی بانوان فوتسالیست تیم خود، انگیزه از دست رفته آنان را دوباره زنده کنند، اتفاقی که با توجه به داشته‌های باشگاه‌های کاسپین خیلی دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/77004/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول