اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین ماه ریاست بهرامی در هیئت فوتبال استان قم

رئیس هیئت فوتبال قم عضو مجمع سازمان لیگ فوتسال کشور شد

رئیس هیئت فوتبال استان قم به عنوان عضو مجمع سازمان لیگ فوتسال کشور انتخاب و معرفی شد.

رئیس هیئت فوتبال قم عضو مجمع سازمان لیگ فوتسال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حال حاضر کریم بهرامی مسئولیت ریاست هیئت فوتبال استان قم را بر عهده دارد و وی بعد از سپری شدن شش ماه از مدت زمان ریاست چهار ساله خود در هیئت فوتبال قم، در فوتسال کشور مسئولیتی مهم را بر عهده گرفت.

به منظور انتخاب اعضا مجمع سازمان لیگ فوتسال کشور، جلسه رؤسای هیئت‌های استانی فوتبال کشورمان در محل آکادمی ملی فوتبال با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، اعضاء هیأت رئیسه فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

در پایان مراسم انتخابات به منظور معرفی اعضای جدید مجمع سازمان لیگ برتر فوتبال و سازمان لیگ فوتسال برگزار شد که در بین اعضای انتخاب شده برای حضور در مجمع سازمان لیگ فوتسال کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم، شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران، چمنیان رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گزینش شدند.

بهرامی که از آغاز فعالیت خود در ریاست هیئت فوتبال استان قم به سبب تحصیلات دانشگاهی، تجربیات گران بها و همچنین اعتباری که نزد پیشکسوتان، فوتبالی‌های قم و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال دارد، اقدامات مختلفی را برای تحول در فوتبال قم در پیش گرفته است.

این در حالی است که مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم در 23 آذر ماه سال قبل با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، عباس جهان‌بینی‌ مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، مسئولان کمیته‌ها و بخش‌های مختلف هیئت فوتبال و اعضای مجمع برگزار شد و کریم بهرامی را به عنوان جانشین رئیس مستعفی این هیئت یعنی محسن رمضان بیگی معرفی کرد.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، برای به دست آوردن سکان ریاست هیئت فوتبال استان قم، چهار نفر کاندیدای ریاست بودند که به جز یک نفر سه کاندیدای دیگر حضور داشتند و رأی‌گیری بین سه نفر انجام شد.

کریم بهرامی، قدرت‌‌الله باقری، یدالله یامولا و سید رضا برقعی که هر یک به تناوب سابقه فعالیت در مسئولیت‌های مختلف فوتبال استان قم و بازی و مدیریت در تیم‌های گوناگون این رشته ورزشی را بر عهده داشته‌اند، کاندیدای ریاست هیئت فوتبال استان قم بودند.

از تعداد 21 رای که توسط افراد واجد شرایط رای دادن در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم به صندوق جمع‌آوری آرا انداخته شد، 12 عضو مجمع به کریم بهرامی رای دادند، هشت رای به سید رضا برقعی رسید و یک نفر نیز رای خود را به نام یدالله یامولا به صندوق انداخت در حالی که پیش از آغاز مجمع قدرت الله باقری از کاندیداتوری خود استعفا کرده بود و بدین ترتیب بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم تا سال 1395 شد.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول