اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین فردا به مصاف رقیب خود می‌رود.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین فردا به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته یازدهم دور برگشت و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین از ساعت 12 ظهر فردا در شهریار میهمان تیم باغستان این شهر خواهد بود.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که در حال حاضر با کسب 37 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد، به طور حتم دیگر شانسی برای بالا رفتن در جدول نخواهد داشت، زیرا تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با کسب 43 امتیاز عنوان چهارمی را در اختیار خود قرار داده است.

بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین اگر فردا مقابل تیم سقوط کرده باغستان شهریار بازی خود را واگذار کنند و از آن طرف تیم داماش گیلان هم مقابل تیم صنعت نفت امتیاز بگیرد، با کسب عنوان ششمی این فصل لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور را به پایان می‌رسانند.

بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین که در این فصل عملا امتیازهای حساسی را مقابل رقیبان از دست دادند، به طور حتم برای حفظ آبروداری و جایگاه تیمی خود با قدرت به مصاف رقیب نه چندان مطرح خود خواهند رفت تا با زدن گل‌های زیاد و کسب سه امتیاز این دیدار با 40 امتیاز و کسب عنوان پنجمی، این فصل لیگ را به پایان برسانند.

اما مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توان اذعان کرد این است که شاگردان آمنه محمودی در این فصل امتیازهای مهم و حساسی را در مقابل تیم‌های مدعی از دست دادند که البته همین امر موجب شد تا بازیکنان تیم کاسپین در حال حاضر جایگاهی بهتر از پنجمی را کسب نکنند.

شکست مقابل تیم‌های ملی حفاری اهواز، پرسپولیس تهران، داماش گیلان و صنعت نفت آبادان اوج دیدارهای بازیکنان تیم کاسپین بود که با از دست دادن امتیازها برای این تیم از بین رفت، البته شاگردان محمودی در مقطعی از فصل هم شکست و یا تساوی‌های عجیب و غریبی را مقابل دیگر تیم‌های نه چندان مطرح به دست آوردند که به نظر می‌رسید مشکلات مالی و انگیزه‌های روانی در این مسئله بی‌تأثیر نبوده است.

بدون شک بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین با استفاده از تجارب ارزشمند خود در طول سال‌های حضور در لیگ برتر، باید این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را به دست فراموشی بسپارند و با جدیت در تمرینات، خود را برای حضور در رقابت‌های فصل آتی آماده کنند.

انتهای پیام/77004/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول