اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی فوتسال:

فوتسال قم با پشتوانه بازیکنان بومی در لیگ برتر قهرمان می‌شود

مربی تیم ملی فوتسال و تیم صبای قم گفت: بعد از سه سال تجربه لیگ برتر با حضور بازیکنان بومی، فوتسال قم امسال می‌تواند با همین پشتوانه قهرمان لیگ برتر کشور شود.

فوتسال قم با پشتوانه بازیکنان بومی در لیگ برتر قهرمان می‌شود

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از سه سال قبل که نمایندگان فوتسال قم با نام‌های کیش ایر و صبا (دو دوره) در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند، فرصت بسیار خوبی برای معرفی جوانان ارزنده فوتسال قم و نشان دادن توانمندی بالای آنان ایجاد شد.

وی اضافه کرد: در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور که چهار ماه از پایان آن با نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم می‌گذرد، در بین 13 تیمی که در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشتند، کم هزینه‌ترین شرکت‌کننده تیم صبای قم بود که نتایج و عملکرد خوبی داشت.

باقری ادامه داد: کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال امسال قصد دارد علاوه بر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، مسابقات جام حذفی فوتسال کشور را نیز برای نخستین بار به منظور توسعه و تعمیم این رشته ورزشی در تمام نقاط کشور برگزار کند و ما نیز باید هدفمان از حضور در لیگ برتر و جام حذفی نشان دادن نبوغ فوتسالیست‌های قمی باشد البته به شرط اینکه مسئولان به خوبی از آنها حمایت کنند.

مربی فصل گذشته تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: در حال حاضر در قم، فوتسالیست‌های بسیار خوب و با استعدادی وجود دارند که حضور در رقابت‌های لیگ و جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور می‌تواند موجب شکوفایی استعدادهای آنها شود و حتی بازیکنان مستعد فوتسال قم به تیم‌های ملی نیز معرفی شوند.

وی ابراز کرد: به همین منظور امسال باید بهترین شرایط فراهم شود تا فوتسالیست‌های قمی که هم‌اکنون چهار نفر آنها در اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان هستند و همگی از بهترین‌های حال حاضر فوتسال کشورمان محسوب می‌شوند، گردهم آمده و تیمی قوی را برای لیگ برتر مهیا کنند تا قم به اولین قهرمانی خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور دست یابد.

باقری که مربی بدنساز تیم ملی است، در ادامه یادآور شد: صبای قم فصل قبل مسابقات لیگ برتر را با نتایج بسیار خوبی پشت سر گذاشت و اگر همین تیم حفظ و تقویت شود قطعا با توجه به هماهنگی بسیار خوب و رفاقت صمیمانه‌ای که بین نفرات آن وجود دارد، صد درصد قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کشورمان با بهترین نفرات برای رویارویی با حریفان در رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی چین و بازی‌های سالنی آسیا خبر داد و افزود: این تیم بعد از تمرینات مستمر و با برنامه در تورنمنت چین محک می‌خورد تا در رقابت‌های سالنی آسیا در اینچئون کره جنوبی قهرمان شود.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول