اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی مراسم اختتامیه صورت گرفت

پایان کار دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام ماهان

مراسم اختتامیه دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام ماهان با حضور مدیران گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان برگزار شد.

پایان کار دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان، هم‌زمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) و آزادسازی خرمشهر مراسم اختتامیه دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام ماهان ویژه کارکنان گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان در سالن ورزشی بهزیستی اصفهان برگزار شد.

درابتدای این مراسم بازی پایانی این دوره از مسابقات بین تیم‌های باشگاه فولاد ماهان سپاهان و برج‌های مسکونی امیر مسعود برگزار شد که با برتری 4 بر 1 تیم باشگاه فولاد ماهان سپاهان پایان یافت.

این دوره از مسابقات که با هدف افزایش سطح نشاط روحی و جسمی کارکنان گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان، با محوریت ورزش همگانی باشگاه و به منظور افزایش سطح بهره وری برگزار شد، با حضور 77 بازیکن و برگزاری 42 مسابقه به پایان رسید.

علی اصغر رضایی بازیکن ارزنده تیم باشگاه فولاد ماهان سپاهان با چهارده گل زده به عنوان آقای گل و بهترین مهاجم این رقابت‌ها شناخته شد، کیانی به عنوان برترین سرپرست از تیم پترو صنعت و ایمان کیخسروی از برج‌های مسکونی امیر مسعود به عنوان مربی برتر شناخته شدند.

در ادامه این مراسم جشن اختتامیه دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام ماهان با حضور سه تیم برتر باشگاه فولاد ماهان سپاهان، پترو صنعت و فر و گاز برگزار شد که مدیران حاضر در سالن بهزیستی اصفهان مدال‌ها و کاپ قهرمانی را به تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها اهدا کردند.

شور و نشاط و همبستگی نقطه عطف برگزاری این رقابت‌ها بود.

در دومین دوره مسابقات جام ماهان تیم‌های باشگاه فولاد ماهان سپاهان، پترو صنعت، فروگاز، برج‌های مسکونی امیر مسعود، تورال و کارخانه ماهان الف و ب حضور داشتند.

تیم فوتسال باشگاه فولاد ماهان سپاهان با کسب 32 امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

انتهای پیام/63006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول