اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

بانوان فوتسالیست داماش گیلان نوشهر را شکست دادند

در جریان هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم داماش گیلان در رشت با اختلاف سه گل مهمان خود شورای شهر نوشهر را شکست داد.

بانوان فوتسالیست داماش گیلان نوشهر را شکست دادند

به گزارش فارس از رشت، تیم فوتسال بانوان داماش گیلان امروز در چارچوب هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در سالن آتش‌نشانی این شهر میزبان شورای شهر نوشهر بود و در پایان با نتیجه چهار بر یک مهمان‌ خود را شکست داد.

نسا احدی، چهار گل داماش را در دقایق دو، 25، 30 و 40 به ثمر رساند و تک گل شورای شهر نوشهر را آذر موسوی در دقیقه 9 بازی وارد دروازه داماش کرد و مدینه دین‌محمدی از داماش گیلان از داور این دیدار کارت زرد گرفت.

قضاوت این دیدار به‌عهده فاطمه کمندی از تهران و دیانا عبد‌الله‌زاده از خوزستان بود و ملینا شفیع‌نژاد از گیلان به عنوان داور سوم و سمیرا بیگدلی از تهران به عنوان وقت نگهدار داور این دیدار را همراهی کردند.

در دقیقه 35 مسابقه مقرب زادحسینعلی از داماش با وجود داشتن موقعیت گل با انجام حرکت جوانمردانه به دلیل مصدومیت بازیکن نوشهر توپ را به خارج از زمین هدایت کرد و مورد تشویق تیم حریف و تماشاگران قرار گرفت.

*مسئولان ورزش از بانوان داماش گیلان حمایت مالی کنند

سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان در پایان این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشکلات داماش اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان داماش با کمک هیئت فوتبال مسابقه می‌دهد و نیازمند حمایت است.

معصومه جهانچی ادامه داد: سرمایه‌داران و ارگان‌های دولتی اگر یک درصد بودجه خود را صرف ورزش بانوان استان کنند مشکل تیم برطرف می‌شود.

وی با اشاره به حمایت امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش از تیم فوتسال اذعان کرد: مدتی این حمایت ادامه داشت اما باشگاه پول ندارد که به ما کمک کند و تیم را به هیئت فوتبال استان داد که هیئت تنها خرج سفرهای ما را می‌دهد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان با بیان اینکه بانوان داماش سالن برای تمرین ندارند و تنها مانند یک مهمان برای مسابقه در رشت حاضر می‌شوند، تصریح کرد: بازیکنان این تیم تمام توان خود را در بازی گذاشتند و خوب بازی کردند اما پرسپولیس توانست و نتیجه گرفت.

وی اضافه کرد: امیدواریم تیم داماش که هشت سال سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان را دارد حفظ شود و مسئولان به داد تیم داماش بانوان برسند.

جهانچی خاطرنشان کرد: تبلیغات زیادی برای ورزش و جوانان در استان صورت می‌گیرد اما اگر از این جوانان حمایت نشود سال بعد تیم متلاشی می‌شود.

به گفته وی، تیم فوتسال داماش در هفته یازدهم مهمان تیم صنعت نفت آبادان است.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول