اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمس در گفت‌وگو با فارس:

فدراسیون فوتبال روی فوتسالی‌ها حساب باز نمی‌کند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان با اعلام اینکه راضی به جایگزینی افتخاری به جای ترابیان نیستم، گفت: فدراسیون فوتبال بر روی اهالی فوتسال زیاد حساب باز نمی‌کند.

فدراسیون فوتبال روی فوتسالی‌ها حساب باز نمی‌کند

حسین شمس در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل در مورد انتصاب اخیر فدراسیون فوتبال و سرپرستی کمیته فوتسال این فدراسیون اظهار داشت: به عنوان اهالی فوتسال راضی به این انتصاب نیستیم.

وی با اشاره به جایگزینی سید رضا افتخاری به جای عباس ترابیان ادامه داد: افتخاری تخصصی در رشته ورزشی فوتسال ندارد البته باید بگویم با توجه به اینکه فدراسیون او را انتخاب کرده باید همه کمک کنیم تا نام ایران اسلامی بلندآوازه شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه این جابه‌جایی انتخاب خوبی نبوده، بار دیگر تاکید کرد: راضی به تصدی افتخاری به عنوان مسئول کمیته فوتسال فدراسیون نیستیم.

شمس با بیان اینکه ما دلمان می‌خواست یک فرد فوتسالی وارد این خانواده بزرگ شود و به جای ترابیان فعالیت گسترده خود را آغاز کند، یادآور شد: ولی فدراسیون فوتبال بر روی اهالی فوتسال زیاد حساب باز نمی‌کند و خودشان تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول