اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال صورت گرفت

پیروزی بانوان تیم فوتسال کاسپین مقابل نماینده مشهد

در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال بانوان کاسپین مقابل نماینده مشهد به برتری رسید.

پیروزی بانوان تیم فوتسال کاسپین مقابل نماینده مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته نهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در سالن شهید بابایی این شهر پذیرای تیم آرمان‌رضای مشهد بودند و در پایان موفق شدند با نتیجه سنگین هفت بر دو میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

شاگردان آمنه محمودی که در دیدار رفت موفق شده بودند تیم آرمان‌رضا را در مشهد با نتیجه پرگل 13 بر صفر شکست دهند، در دیدار برگشت هم ثابت کردند که دورخیز کرده‌اند تا دیدارهای پایانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی‌های پرگل به پایان برسانند.

بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور نتوانستند انتظارات را به خوبی برآورده کنند، به نوعی در تلاش هستند تا با پیروزی در دو دیدار پایانی مقابل رقیبان خود، منتظر لغزش دیگر تیم‌ها باشند تا حداقل در میان سه تیم بالایی جدول قرار بگیرند.

به هر حال بازیکنان تیم کاسپین که در دو سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، عناوین سومی و دومی را در اختیار خود داشته‌اند، به هیچ عنوان دوست ندارند این فصل را با جایگاه‌های پایین‌تر به اتمام برسانند.

این تیم در فصل جاری به نوعی با از دست دادن دو مهره کلیدی خود و بدون جذب بازیکن جدید پا به رقابت‌های لیگ برتر گذاشت.

از این رو می‌توان گفت که عملاً شاگردان آمنه محمودی در مصاف با دیگر رقیبان خود که با ترکیبی آماده و جذب بازیکنان قدرتمند پا به مسابقات لیگ برتر گذاشته بودند، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و به نوعی در دیدار با تیم‌های قدرتمند بازی‌های خود را واگذار کردند.

شاگردان محمودی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، داماش گیلان، شرکت ملی حفاری اهواز و پرسپولیس تهران بازی‌های خود را واگذار کردند تا در نهایت با از دست دادن امتیازهای حساس این دیدارها، فرصت حضور در جمع تیم‌های بالایی جدول را از دست بدهند.

شاگردان آمنه محمودی در بازی آینده خود در حالی در شهریار به مصاف تربیت این شهر می‌روند که در بازی رفت خود در سالن شهید بابایی موفق شده‌اند با نتیجه پرگل 14 بر پنج این حریف را گلباران کنند.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در حال حاضر با کسب 37 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول