اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید باشگاه دبیری تبریز خبر داد

آغاز تمرینات تیم فوتسال دبیری از اواسط خرداد

مدیرعامل جدید باشگاه دبیری تبریز گفت: هدف باشگاه دبیری در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور قهرمانی است و امیدواریم به این مهم دست یابیم.

آغاز تمرینات تیم فوتسال دبیری از اواسط خرداد

فرزین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بعد از محرومیت یک ساله افشین دبیری، از شهرام دبیری درخواست شد وی مدیریت باشگاه را برعهده گیرد که با توجه به مشغله فراوان ایشان، مدیریت باشگاه دبیری تبریز را به اینجانب محول کرد و من از اعتمادی که آقایان شهرام دبیری و افشین دبیری به من کردند، کمال تشکر را دارم.

وی در همین مورد یادآور شد: حکم مدیرعاملی من تا پایان محرومیت آقای افشین دبیری می‌باشد و بعد از آن تاریخ ایشان همچون گذشته مدیر عامل باشگاه دبیری خواهند شد و من هم به پست قائم مقام باشگاه بازخواهم گشت.

آغاز تمرینات تیم دبیری از اواسط خرداد

فرزین دبیری از آغاز تمرینات فوتسال دبیری از اواسط خرداد خبر داده و افزود: با وحید شمسایی برای هدایت تیم دبیری به توافقات اولیه دست یافته‌ایم و منتظر اتمام دوره مربیگری وی و منعقد شدن قرارداد هستیم.

وی تصریح کرد: شمسایی لیست بازیکنان خود که ملی پوش و منتخبی از سایر باشگاه‌ها می‌باشند را ارائه داده و در حال مذاکره با نفرات مدنظر سرمربی تیم می‌باشیم تا تلفیقی از بازیکنان ملی پوش و بازیکنان جوان و بومی تیمی مدعی قهرمانی را برای فصل آتی مهیا کنیم.

دبیری کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور و راهیابی به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را هدف باشگاه در فصل جدید لیگ برتر ذکر و تاکید کرد: برنامه سه ساله باشگاه دبیری تبریز قهرمانی در آسیا می‌باشد که سال اول حضور در چهار تیم بود که با تلاش مجموعه باشگاه دبیری این مهم سال گذشته محقق شد و امسال برای قهرمانی و کسب جواز صعود به باشگاه‌های آسیا به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد فعالیت‌های باشگاه دبیری گفت: امسال روی فوتسال تمرکز کرده‌ایم، اما مدرسه فوتبال دبیری با حضور 600 بازیکن به فعالیت خود ادامه داده و در چند رشته دیگر نیز به تیمداری خود تداوم خواهد بخشید.

قهرمانی کشور در دوچرخه‌سواری بانوان رشته کورسی در مقطع جوانان، عنوان دومی کشور دوچرخه سواری مردان در رشته کوهستان و قهرمانی تیم کیک بوکسینگ دبیری در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه موفقیت‌های باشگاه دبیری در آغار سال‌جاری است.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول