اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان:

علیصدر افتخار فوتسال همدان است/ نبود تماشاگر وحشتناک است

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه تیم فوتسال علیصدر همدان با نتایجی که در نیم فصل اول کسب کرد، برای فوتسال همدان افتخارآفرینی کرد، گفت: این تیم شناسنامه فوتسال این استان است.

علیصدر افتخار فوتسال همدان است/ نبود تماشاگر وحشتناک است

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره حضور خود در تیم فوتسال علیصدر همدان اظهار داشت: از گذشته بنده افتخار دوستی قدیمی با مدیرعامل علیصدر همدان را داشتم و ایشان به بنده دستور دادند که مدتی در خدمت باشگاه علیصدر همدان باشم که این موضوع را قبول کردم.

وی افزود: روزهای اول تیم علیصدر را ارزیابی کرده تا متوجه ظرفیت این تیم شوم؛ متأسفانه این تیم یکی از بازیکنان خوب خود را در اوایل فصل به اجبار از دست داد، اما در کل تیم همدان ظرفیت خوبی دارد و بازیکنان این تیم در سطح لیگ برتر و لیگ دسته اول هستند.

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه علیصدر همدان در یکی دو نقطه چندین مهره کم دارد، بیان کرد: علیصدر باید تقویت شود؛ هرچند با این وضعیت فعلی نیز ظرفیت لیگ برتری شدن را دارد.

وی گفت: البته تیمی که می‌خواهد به لیگ بالاتر صعود کند، باید استاندارد حضور در لیگ بالاتر را داشته باشد.

خسروی با اشاره به نیاز به جذب بازیکن در تیم فوتسال علیصدر همدان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: دنبال این هستیم که یک بازیکن استاندارد را به این تیم اضافه کنیم. دنبال این هستیم که بازیکنی که جذب می‌کنیم از سطح بازیکنان فعلی بالاتر باشد.

وی درباره سطح لیگ دسته دوم فوتسال اظهار کرد: بازی‌های لیگ دوم سطح بدی ندارد؛ من فکر می‌کردم لیگ دسته دوم شرایط سخت‌تری داشته باشد، اما همه تیم‌ها تفکر دفاعی دارند و در ضد حملات می‌خواهند کاری انجام دهند و می‌توانم بگویم 90 درصد تیم‌ها به این شکل فوتبال بازی می‌کنند و شکل اصلی و قالب فوتسالی را ندارند؛ شاید از لیگ دوم انتظار بیشتری هم نباید داشته باشیم.

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان تأکید کرد: یکی از دلایل این موضوع استرس زیاد تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول است که منجر به افت کیفیت لیگ دسته دوم می‌شود و دلیل دیگر می‌تواند سطح بازیکنان حاضر در این لیگ باشد.

وی با اشاره به گروه علیصدر همدان بیان داشت: گروه جنوب گروه بسیار سختی است و تیم‌های حاضر در این گروه از لحاظ فنی و بدنی در سطح بالایی قرار دارند.

خسروی با اشاره به داوری‌های این لیگ بیان کرد: داوری‌ها خوب شده، اما همانطور که می‌دانید در لیگ دسته دوم از داورهای جوان استفاده می‌کنند که تجربه کسب کنند و در لیگ‌های بالاتر نظیر لیگ دسته اول و لیگ برتر قضاوت کنند.

وی ادامه داد: از کمیته داوران انتظار دارم از دو داوری که کنار خط استفاده می‌کنند، حداقل یکی از آ‌نها باتجربه باشد که هم به داور روبه‌رو کمک کند، هم اینکه کیفیت بازی کم نشود.

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان ادامه داد: در لیگ دوم نسبت به لیگ دسته اول که دید کمتری روی آن وجود دارد خیلی اتفاقات ممکن است در سالن بیفتد، اگر داور باتجربه نباشد، قطعاً تحت تأثیر قرار می‌گیرد و شرایط سخت می‌شود که این موضوع در شأن فوتسال ما نیست، به همین دلیل از کمیته داوران درخواست دارم در چیدمان داوران کمی دقت کنند.

وی با اشاره به امکانات لیگ دسته دوم اظهار داشت: در کل امکانات سالن بد نیستند در بازی با بندرعباس با شرایط جوی که داشت، اما سالن بسیار خوبی را داشتند. در تمام این سالن‌ها به نظرم سالن همدان است که فکر می‌کنم دو سه نمونه از این سالن تنها در لیگ برتر وجود دارد و بقیه تیم‌ها چنین سالنی ندارند.

خسروی درباره سطح بازیکنان بومی و غیربومی علیصدر گفت: تفکراتی که مربی اول فصل داشته بسیار در جذب این تیم مهم بوده است، اما در طول فصل اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مانند مصدومیت، مسائل اخلاقی و اخراج در شرایط تیم مؤثر است.

وی با بیان اینکه تیمی موفق است که از قبل این مسائل را پیش‌بینی کند، ادامه داد: تیم علیصدر چهار بازیکن غیر بومی گرفته بودند که یکی متاسفانه به دلیل شخصی جدا شد و دو نفر هم به علت آسیب‌دیدگی از شرایط دور شدند فقط یکی از آنها خوب بوده است.

خسروی با بیان اینکه بازیکنان بومی خیلی خوب هستند، افزود: باید اعتراف کرد که بازیکنان بومی همدان به راحتی می‌توانند در لیگ‌های بالاتر بازی کنند.

وی با اشاره به استقبال مردم همدان از بازی‌های خانگی علیصدر همدان بیان داشت: استقبال اصلاً خوب نیست، چرا این تیم حمایت نمی‌شود؟! مگر می‌شود تیمی در صدر جدول لیگ باشد، اما حمایتی نشود! باید این موضوع به طور جدی ریشه‌یابی شود.

مشاور فنی تیم فوتسال علیصدر همدان با گلایه از صدا و سیما ابراز داشت: این رسانه هیچگونه اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های تیم علیصدر نمی‌کند؛ در صورتی که این تیم افتخار شهر همدان است.

وی گفت: صدا و سیمای خوزستان بازی‌های تیم فوتسال برناخوزستان را مستقیم پخش می‌کند، اما در صدا و سیمای همدان ورزش جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/89018/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول