اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای معارف و اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار می‌شود

طرح تابستانی «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تابستانی «نشاط معنوی» در اماکن متبرکه کهگیلویه و بویراحمد به منظور ارتقای معارف و اعتقادات نوجوانان و جوانان این استان برگزار می‌شود.

طرح تابستانی «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امروز در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به تشریح برنامه‌های اوقات فراغت نوجوان و جوانان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان در راستای تحقق منویات رهبری در خصوص ارتقای سطح معارف و اعتقادات نسل جوان برنامه‌های متنوعی در این خصوص برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در راستای قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه و هم انس شدن جوانان و نوجوانان با اماکن متبرکه، طرح تابستانی در قالب نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر از جامعه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

30 خرداد پایان ثبت‌نام طرح نشاط معنوی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به شرایط ثبت‌نام متقاضیان اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر از سنین هفت تا 18 سال در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در صورت علاقه‌مندی به محل‌های ثبت‌نام و برگزاری کلاس‌ها مراجعه کنند تا در ایام تابستان برنامه‌های مختلف و متفاوتی برای این قشر برگزار شود.

وی زمان ثبت‌نام را 10 تا 30 خرداد عنوان کرد و گفت: کلاس‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در امامزادگان شهرستان‌های استان از تاریخ هشت تیرماه تا 25 مردادماه نیز برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های متنوع معنوی در امامزادگان کهگیلویه و بویراحمد

موسوی‌اعظم برنامه‌های طرح تابستانی نشاط معنوی را آموزش قرآن کریم (روخوانی، روان‌خوانی و ترجمه و مفاهیم)، حفظ قرآن کریم، آموزش مسائل اعتقاد، بیان احکام عملی دین، آموزش اخلاق عنوان کرد و گفت: بیان سیره ائمه معصومین، برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی و تشویق شرکت‌کنندگان ممتاز و برگزیده از جمله برنامه‌های مهم در این طرح است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از والدین نوجوانان و جوانان تقاضا داریم که فرزندان خود را در کلاس‌هایی که علاقه‌مند هستند ثبت‌نام کنند تا بتوان در آینده آن رشته را ادامه دهند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول