اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

شرکت هر فرد ایرانی در انتخابات به منزله تائید نظام است

امام جمعه هشترود گفت: شرکت هر فرد ایرانی در این انتخابات آتی به منزله تائید نظام است.

شرکت هر فرد ایرانی در انتخابات به منزله تائید نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه هشترود اظهار کرد: خداوند با مبعوث کردن بهترین بنده خود به عنوان آخرین سفیر الهی خواست جامعه را از بند نفاق و دورویی نجات دهد و همه را به چنگ زدن به یک ریسمان الهی فرا خواند.

رشادی گفت: دشمنان امروز می‌خواهند بین مسلمانان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند، اما غافل از اینکه مسلمانان همه واحد و یک صدا هستند و نخواهند گذاشت اجانب و استکبار بین آنها رسوخ کند.

این مسئول در ادامه به انتخابات پیش روی در 24 خرداد هم اشاره کرد و گفت : شرکت هر فرد ایرانی در این انتخابات به منزله تائید نظام است و هر رای ایرانی سنگی بر سر دشمنان اسلام است.

وی افزود: دشمنان از همان اوایل انقلاب قصد آشوب و خرابکاری را در ایران جزو برنامه‌های خود داشته و دارند و در هر انتخابات برنامه‌های خود را جامع‌تر ارائه می‌کنند پس وظیفه هر ایرانی است با شرکت خود در انتخابات دشمنان را مایوس کنند.

امام جمعه هشترود از کاندیداها خواست از تخریب یکدیگر اجتناب ورزند و آب به آسیاب دشمن نریزند و با وحدت و همدلی کمک و یار هم برای آبادانی ایران عزیز تلاش کنند.

رشادی در ادامه به وضعیت اسف بار بیمارستان امام حسین (ع) هشترود هم اشاره کرد و گفت: مردم منطقه هشترود که جمعیتی حدود بیش از 70 هزار نفر را دارد از کمبود پزشک و تجهیزات رنج می‌برند و مسئولان شبکه بهداشت استان و شهرستان باید فکری به حال این بیمارستان بکنند.

وی با اخطار به مسئولان اذعان داشت: اگر وضع به همین روال پیش رود شکایت خود را علیه مسئولان بیمارستانی به قوه قضائیه خواهیم کرد.

انتهای پیام/60008/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول