اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاهدان:

انتخابات صحنه ترسیم چشم‌انداز آینده کشور است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: انتخابات جمعه آینده تبلور خرد جمعی و ترسیم چشم‌انداز چهار سال آینده کشور است.

انتخابات صحنه ترسیم چشم‌انداز آینده کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های امروز نماز جمعه در اجتماع کم نظیر مردم شهرستان زاهدان ضمن سفارش اکید بر رعایت تقوا این سرمایه گران سنگ اظهار داشت: تقوا کلید حل مشکلات و سبب عزت و آزادی بوده و نجات از گرفتاری‌ها و دشواری‌های زندگی و آزادی از بند و شهوات نفسانی است.

این مسئول افزود: تقوا شخصیت انسان را احیا می‌کند و انسان را از شهوت، خودخواهی، غضب، انتقام‌جویی و غیره نجات می‌دهد.

خطیب جمعه موقت زاهدان ادامه داد: همگان به ویژه کاندیدای ریاست جمهوری این را باید مد نظر قرار دهند که جامعه اسلامی بر اساس عدالت و برای رسیدن به عدالت کامل در حکومت مهدی موعود (عج) طراحی شده و به اجرا در آمده است. 

راهداری ادامه داد: بنا به فرموده قرآن کریم «پیامبران را با دلایل روشن فرستادیم و با آنها کتاب و میزان را نازل کردیم تا مردم به عدالت عمل کنند»، بنابراین افراد در برخورد با یکدیگر باید عدالت را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه خداوند به تمام اعمال، رفتار و نیات افراد نظارت کامل دارد گفت: فرد مسلمان معتقد است خداوند آگاه و علیم در همه جا حضور دارد و از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است از این رو کسانی که به یقین این اصل را درک کرده‌اند با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر عرصه شکوفایی، عزم و اراده یک ملت را نشان خواهند داد.

امام جمعه موقت زاهدان اذعان داشت: بعثت پیامبر (ص) حادثه‌ای بسیار بزرگ در سرنوشت هدایت بشری بوده و عظمت این امر سبب می‌شد که خداوند متعال به عنوان مقدمه این امر بزرگ، تربیت و پرورش آن حضرت را به عهده داشته و ایشان را برای آینده دشواری که پیش رو داشتند، آماده سازد.

راهداری قوانین انتخابات را قوانین خوبی عنوان کرد و متذکر شد: در قانون و قوانین جامعه اسلامی، بن‌بست وجود ندارد لذا مردم یکپارچه و مستحکم پشتیبان یک نظام هستند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: انتخابات ریاست جمهوری در یک کلام، ترسیم چشم‌انداز زیبای آینده کشور بوده و جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی و مهم‌ترین گام برای پیشرفت اهداف فردی است.

انتهای پیام/75002/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول