اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

مقام معظم رهبری مواضع امام (ره) را دنبال می‌کند

امام جمعه خوی حرکت و تدبیر و مواضع مقام معظم رهبری را همان راه و اندیشه امام راحل دانست.

مقام معظم رهبری مواضع امام (ره) را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی سیدرضی موسوی شکوری صبح امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) و شهدای 15 خرداد که در مصلی خوی برگزار شد، به شخصیت والای امام راحل پرداخت و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با تکیه بر حماسه عاشورا و فلسفه مهدویت، توانست با برقراری عدالت اجتماعی، انقلاب اسلامی را هدایت کند.

وی با اشاره به کارهای تاریخی حضرت امام، افزود: کارهای تاریخی حضرت امام (ره) از جمله به مرحله اجرا درآوردن ولایت فقیه، مدیریت هشت ساله جنگ تحمیلی، مدیریت جریان‌های سیاسی داخلی، خط بطلان کشیدن بر روی تفکر جدایی دین از سیاست، شکستن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب، اشغال لانه جاسوسی، راهنمائی مسئولان نظام در ادوار مختلف، خاتمه به جنگ تحمیلی در زمان حال حیات و نهایتاً تدوین وصیت نامه سیاسی، الهی که بایستی همواره در تاریخ ماندگار شود.

شکوری اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در فتنه سال 88، مردم وفاداری خود را به ولایت فقیه و آرمان‌های حضرت امام (ره) نشان دادند و به طور حتم امسال نیز با حضوری پرشور و عشقی مضاعف در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و وفاداری دوباره خود به امام و رهبری را به معرض دید جهانیان می‌گذارند.

امام جمعه خوی تصریح کرد: باید دانست ولی فقیه یک رجل سیاسی و معمولی نیست و شاهد آنیم که امروز مقام معظم رهبری همان مسیر حرکت امام (ره) را طی و همان تدبیر، مدیریت و مواضع را دنبال می‌کند.

شکوری با اشاره به توفیقات 34 ساله انقلاب، خاطرنشان کرد: کشور در حال رشد و توسعه است و این به برکت همان حاکمیت ولایت فقیه و میراث ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول