اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم خبر داد

12 هزار نفر از مردم قم به مرقد مطهر امام خمینی اعزام شدند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم گفت: امسال 12 هزار نفر از مردم قم به وسیله 300 دستگاه اتوبوس و در قالب شرکت‌های زیرپوشش سازمان به مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اعزام شده‌اند.

12 هزار نفر از مردم قم به مرقد مطهر امام خمینی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با بیان اینکه 60 نفر از کارکنان سازمان پایانه‌های شهرداری قم در تعطیلات چهار روزه این هفته آماده خدمت‌رسانی به مردم و زائران هستند، گفت: خدمت‌رسانی در پارک‌سوارها و پایانه‌های قم در دستور کار همه نیروها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امسال 12 هزار نفر از مردم قم به وسیله 300 دستگاه اتوبوس و در قالب شرکت‌های زیرپوشش سازمان به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اعزام شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم با بیان اینکه در پارک‌سوار شمالی بلوار زائر هم غرفه‌هایی به منظور تأمین نیازهای اولیه زائران و مسافران راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در این مکان 40 چشمه سرویس بهداشتی کانکسی هم به صورت ثابت نصب شده‌اند که مورد استفاده مسافران قرار دارند و در این ایام تعمیر و نظافت آنها با جدیت بیشتری دنبال می‌‌شود.

عزتی اذعان داشت: نصب سایبانی به وسعت 500 متر مربع از دیگر اقدامات سازمان پایانه‌های شهرداری قم در پارک‌سوار شمالی است تا مسافرانی که در انتظار اتوبوس برای رسیدن به حرم مطهر هستند از گرمای آفتاب در امان بمانند؛ هرچند اتوبوس هم به تعداد کافی در این مسیر وجود دارد و زائران معطل نمی‌شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی توسط هلال احمر و سایر نهادها در پارک‌سوار شمالی عنوان داشت: شهرداری قم و برخی از دستگاه‌ها آب شیرین و بهداشتی و یخ مورد نیاز زائران را در این ایام تأمین می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم در پایان عنوان کرد: این روزها از نیروهای انتظامی پایانه‌ها نیز برای نظم‌دهی بیشتر به اتوبوس‌ها استفاده می‌شود؛ ضمن اینکه خط‌کشی برای 450 دستگاه اتوبوس در پارک‌سوار شمالی و امیرکبیر انجام شده و تابلوهای راهنما هم برای هدایت صحیح رانندگان در مناطق مختلف نصب شده است.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول