اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

انقلاب یادگار امام خمینی (ره) است

امام جمعه چرام به مبناهای کاری امام اشاره کرد و گفت: ایشان یک یادگار بین ما گذاشت و در وصیت‌نامه شریفش نیز به آن اشاره دارد و آن انقلاب است که فرمود « این انقلاب یادگار است » و اگر کوتاهی کردیم جوابگو خواهیم بود.

انقلاب یادگار امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز حجت‌الاسلام جعفر طزری در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع چرام ضمن تسلیت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در عصری که همه ظلمت‌ها به وجود آمده بود و اسلام رو به خاموشی می‌رفت، انسانی خدایی، روحانی و بالغ کار خود را شروع کرد و ایران را به عزت و اعتلایی که امروز می‌بینیم رساند.

امام جمعه چرام با بیان اینکه در مسجد جمع شدیم تا امام را به عنوان نماد واقعی اسلام یاد کنیم، افزود: تمام کارهای امام خمینی (ره) بر اساس اسلام و فرامین اسلام و احکام بوده است، یک لحظه از مسیر خدایی گام عقب‌تر یا جلوتر برنداشت.

وی با اشاره به این مطلب که امام راحل اسلام را آنچنان که بود انجام می‌داد و نه آنچنان که خود تبلیغ کند، اظهار تأسف کرد که زود عروج کردند و عنوان داشت: اگر وقتی که انقلاب شد، جنگ برای ما پیش نمیومد، آیا واقعاً امروز یک حکومت اسلامی ناب را داشتیم؟ چرا که اسلامی که در آن دفاع از مظلوم نباشد اسلام نیست.

این مسئول تصریح کرد: ما قبل از امام همه می‌گفتیم پیرو اسلام هستیم امام امام که آمد نفرمودند اسلام که فرمودند ما پیرو اسلام ناب محمدی هستیم.

طزری با تأکید اینکه همه امروز مهمان حضرت امام خمینی (ره) هستیم، به مبناهای کاری امام اشاره کرد و گفت: ایشان یک یادگار بین ما گذاشت و در وصیت‌نامه شریفش نیز به آن اشاره دارد انقلاب است که فرمود « این انقلاب یادگار است » که اگر کوتاهی کردیم و دست نااهل افتاد جوابگو خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: شهدا وظیفه خود را انجام دادند و از انقلاب دفاع کردند، اگر امروز که این انقلاب به دست ما است کوتاهی کنیم، به بهانه مشکلات بیکاری و گرانی زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم باید حساب پس بدهیم.

خطیب جمعه چرام در ادامه با فراخوان مردم به پای صندوق‌های رأی در 24 خرداد متذکر شد: انتخابات ما در عالم تأثیر می‌گذارد و نه فقط در کشور ایران چرا که آمریکا منتظر است در انتخابات ایران چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی ریشه نظام را مردم خواند و با اشاره به این فرموده امام راحل که « من 15 خرداد را برای ابد عزای عمومی اعلام می‌کنم »، یادآور شد: فردا با همین حضوری که امروز به عمل آوردید ساعت 10 در مسجد صاحب‌الزمان (عج) مراسم گرامیداشت 15 خرداد را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول