اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

امام خمینی هندسه سیاسی جهان را تغییر داد / رهبر معظم انقلاب نایب بر حق امام زمان(عج) است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: امام خمینی (ره) این توفیق را پیدا کرد که یک حکومت خالص دینی را شکل داده و هندسه سیاسی جهان را تغییر دهد.

امام خمینی هندسه سیاسی جهان را تغییر داد / رهبر معظم انقلاب نایب بر حق امام زمان(عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عصر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در حسینیه این شهر برگزار شد ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام (ره) و گرامیداشت پنجاهمین سالروز قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: امام خمینی(ره) ابرمرد تاریخ بود که بعد از انبیاء و اولیاء الهی نمونه آن در هیچ عصری نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل در راه رسیدن به حقیقت، توجهی به عِدّه و عُدّه نداشت و توانست سیمای سیاسی اسلام را در سایۀ عمل به تکلیف شرعی به بهترین نحو در باور مردم دنیا ترسیم کند.

حسینی‌شاهرودی همچنین امام خمینی(ره) را در زمره رهبران نور و رهرو راه انبیا و امامان دانست و بیان کرد: امام راحل این توفیق را پیدا کرد که یک حکومت خالص دینی را شکل داده و هندسه سیاسی جهان را تغییر دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به تشریح جایگاه رفیع حضرت امام در سه برهه زمانی قبل از انقلاب، دوران انقلاب و زمان فعلی پرداخت و اظهار داشت: امام(ره) از روزی که پا به عرصه علم گذاشت، تحصیلاتش را با اندیشه انجام وظایف دینی، شرعی و الهی شروع کرد و در محضر اساتید و مجتهدین بزرگ رشد یافت.

وی با اشاره به خدمات ارزنده و ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) تصریح کرد: خدمات ارزنده امام خمینی(ره) در طول عمر پربرکتشان آنقدر زیاد است که زبان از گفتن آن لنگ است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه بسیاری از مردم در سراسر جهان دلباخته آن امام هستند، تصریح کرد: بیان و بازشناسی ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های امام برای مردم بویژه نسل جوان امری ضروری است.

وی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید با ابعاد شخصیتی بنیانگذار انقلاب آشنا شوند تا همواره پاسدار آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین به شهادت و جایگاه شهدا از منظر اسلام پرداخت و اذعان داشت: بدون شک انقلاب اسلامی ایران و برکات و دست آوردهای آن مرهون خون شهداست که باید به بهترین شکل پاسداری شود.

حسینی‌شاهرودی با اشاره به سالروز و ایام ولایت و  انتخاب مقام معظم رهبری یادآور شد: این انتخاب دل دوستان نظام را شاد و دشمنان را مأیوس ساخت و به اثبات رساند که  نقش رهبری در جامعه اسلامی در پرتو اسلام موجب اقتدار و عظمت اسلامی خواهد بود.

وی بیان داشت: ایران اسلامی رهبری قدرتمندی دارد که هیچ‌کس را یارای مقابله با آن نیست، چراکه خداوند سبحان همواره حامی و پشتیبان این رهبر الهی است.

رهبر معظم انقلاب نایب بر حق امام زمان(عج) است

حسینی‌شاهرودی همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نایب بر حق امام زمان(عج) است، گفت: اگر رهبری را درک نکنیم و قدر رهبری داهیانه وی را ندانیم امام زمان را نیز درک نخواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به تحریم‌های اخیر توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها موجب شده در مسائلی که وابسته به کشورهای دیگر بودیم به استقلال برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش و پشتکار همه ملت ایران دشمنان با این تحریم‌ها نه تنها موفق به فلج کردن اقتصاد ما نشده‌اند، بلکه مسیر توسعه و پیشرفت علم و اقتصاد ما را فراهم کردند.

حضور گسترده مردم در انتخابات دشمنان را دل‌سرد می‌کند

حسینی‌شاهرودی در ادامه با اشاره به انتخابات پیشرو حضور حداکثری مردم در این انتخابات را موجب دلسرد شدن دشمنان نظام دانست و ابراز کرد: مردم باید با آگاهی و  انتخاب فرد اصلح، دانا و کار آمد کشور را به سمت پیشرفت سوق دهند و دشمنان کیان اسلامی را از رسیدن به اهدافشان دل‌سرد کنند.

وی در پایان این مراسم پاسداری اندیشمندانه از اندیشه‌های امام راحل و تلاش در تحقق آرمان‌های امام را از وظایف خطیر مردم ایران اسلامی دانست و افزود: در سایه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تحقق این امر ممکن و عملی است و این خواست خدا بود که پرچم انقلاب بعد از رحلت حضرت امام به دست رهبر معظم انقلاب برسد تا بتواند با شکوه و صلابت به راه خود ادامه دهد.

گفتنی است؛ قبل از آغاز این مراسم در حسینه بیجار حجت الاسلام حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، فرماندار و امامان جمعه بیجار و جمعی از پدران شهدا با حضور در بوستان 15 خرداد بیجار در مزار شهدای گمنام این شهر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و یاد و خاطره شهدای والا مقام قیام خونین 15 خرداد و 450 شهید والامقام شهرستان بیجار را گرامی داشتند.

انهای پیام/79015/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول