اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی خبر داد

حضور بیش از 600 نفر از میامی در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی

فرمانده سپاه شهرستان میامی از حضور بیش از 600 نفر از مردم میامی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

حضور بیش از 600 نفر از میامی در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی

عباسعلی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با قیام علیه مستکبران عالم نه تنها ملت ایران را بلکه ملت‌های اسلامی را بیدار کرد و حیاتی دوباره به ایران بخشید و پایه‌های استبداد را متزلزل کرد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: امام خمینی (ره) با توکل به خدا و الگو قرار دادن امام حسین (ع) و یاران او و با پشتیبانی مردم توانست رژیم سلطنتی ستمشاهی را سرنگون کند.

کاظمی افزود: ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مستعمره آمریکا بود تا اینکه امام خمینی (ره) با قیام علیه مستکبران عالم نه تنها ملت ایران را بلکه ملت‌های اسلامی را بیدار کرد و حیاتی دوباره به ایران بخشید و پایه‌های استبداد را متزلزل کرد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابهت آمریکا شکسته شد و به عبارتی می‌توان گفت با پیروزی انقلاب، آمریکا جایگاهش را در جهان از دست داد.

کاظمی گفت: فرهنگ شیعه و مکتب امام خمینی (ره) فرهنگ شجاعت، ایثار، ایستادگی و مقاومت است.

وی صداقت، ‌راستگویی، اخلاص در عمل، شجاعت و صلابت امام خمینی (ره) را از ویژگی‌های بارز آن امام همام عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) کاری را بدون در نظر گرفتن رضای خداوند انجام ندادند و همه این‏ها عامل ماندگاری محبت ایشان در قلوب ملت ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان میامی خاطرنشان کرد: فضاسازی شهرستان میامی و رده‌های مقاومت، برگزاری مسابقه فرهنگی وصیتنامه الهی ـ سیاسی امام خمینی (ره)، بزرگداشت ارتحال امام (ره) و شهدای 15 خرداد در مسجد جامع روستای حسین‌آباد کالپوش از جمله برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

کاظمی افزود: بیش از 600 نفر از شهرستان میامی برای حضور در مراسم ارتحال عازم مرقد مطهر امام خمینی (ره) شده‏اند.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول