اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

امام خمینی (ره) نور امید را در دل ستمدیدگان روشن کرد

استاندار البرز در پیامی به مناسبت سالروز وفات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آورده است: امام شهیدان با وجود خود امید را در دل ستمدیدگان خسته از ظلم، استعمار و استکبار روشن کرد.

امام خمینی (ره) نور امید را در دل ستمدیدگان روشن کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، اصغر عربیان به مناسبت فرا رسیدن 14 خردادماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و همچنین 15 خردادماه سالروز قیام نیمه خرداد پیامی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران یادآور نام بزرگ‌مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد تا خواست و اراده ملتی را تفسیر کند که برای حفظ استقلال خود درخت انقلاب را با خون فرزندانش آبیاری کرد.

در ادامه این پیام آمده است: امام شهیدان با وجود خود امید را در دل ستمدیدگان خسته از ظلم، استعمار و استکبار روشن کرد تا حماسه آفرینی را برای آنان معنا کند.

عربیان با تأکید بر اینکه «ایران اسلامی آنچنان رفیع و استوار است که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» نوشته است: گره خوردن نام امام خمینی (ره) با نام ایران، حماسه‌ای را در ذهن آزادگان جهان تصویر می کند که نوید بخش بیداری است و در هر مقطعی که با هجمه شدید دشمنان مواجه می‌شود، حماسه‌های پی در پی رقم می‌زند.

در ادامه پیام استاندار البرز می‌خوانیم: 15 خرداد نیز از جنس همان حماسه‌هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد. خون فرزندان ایران در 15 خرداد سرآغازی بر سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.

عربیان در بخش دیگری از پیام خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات آورده است: ‌24 خرداد 92 نیز روزشماری بر حماسه آفرینی دیگر از سوی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران است تا بار دیگر به جهانیان اثبات کند چراغ انقلاب در سرای ایران همچنان روشن و پرنور خواند ماند و اجازه نخواهند داد نور پرفروغ آن با نسیمی ملایم از سوی دشمنان خاموش شود.

در این پیام تاکید شده است: حضور پرشور مردم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگ‌زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی می‌افزاید تا پرچم به اهتزاز درآمده انقلاب را به دست صاحب عصر و زمان (عج) بسپارد.

حضور پر رنگ مردم در مراسم بیست و چهارمین سالگرد رحلت جانگذار امام راحل (ره) تجدید میثاق با آرمان‌های والا و مانای انقلاب و شهدای اسلام است تا مقدمه‌ای بر حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای و افشاندن بذر یأس و ناامیدی در دل دشمنان باشد.

انتهای پیام/2302/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول