اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روحانی اهل سنت زرآباد:

رمز موفقیت امام خمینی (ره) اتکا به قدرت معنوی بود

یکی از روحانیون برجسته اهل سنت زرآباد گفت: رمز موفقیت امام خمینی (ره)، اتکا به قدرت معنوی، تقوا و عمل به قرآن بود.

رمز موفقیت امام خمینی (ره) اتکا به قدرت معنوی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، مولوی عارف هوتی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ یاد امام و شهدا که به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در جنوبی‌ترین شهر سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: سالروز ارتحال امام راحل را به حضور همه مظلومان و آزادیخواهان جهان تسلیت عرض می‌کنیم، به ویژه ملت غیور ایران اسلامی که همواره در راه اهداف والای آن امام بزرگوار گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: رمز موفقیت حضرت امام خمینی (ره)، اتکا به قدرت معنوی، تقوا، عمل به قرآن و مقبولیت و محبوبیت فراوان ایشان در نزد مردم بود، اینک نیز تجلی این شرایط امروز در مقام معظم رهبری متجلی است.

مولوی هوتی به قیام خونین 15 خرداد و اتفاقات جاری آن ایام اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران را باید معجزه قرن دانست، چراکه این انقلاب با همه انقلاب‌های تاریخ متفاوت است و مردم صاحبان واقعی این نظام و انقلاب هستند.

این روحانی برجسته اهل سنت زرآباد همچنین سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را سالی پر برکت برای مردم و دندان‌شکن برای دشمن دانست، به این طریق که مردم با حضور در صحنه و با مشارکت حداکثری خود این حماسه بزرگ را رقم خواهند زد.

این مولوی برجسته اهل سنت با مقایسه شرایط کنونی با قبل از انقلاب در همه حوزه‌ها در بخش زرآباد، توسعه و پیشرفت این منطقه را مرهون خدمات نظام دانست.

شخصیت امام خمینی (ره) فرامذهبی و فرادینی بود

بخشدار زرآباد نیز در ادامه این همایش گفت: یکی از افتخارات ملت ایران و رزمندگان و شهدا، هم‌عصری با شخصیت بزرگ تاریخی جهان اسلام حضرت امام خمینی (ره) است.

مجتبی شجاعی افزود: امام خمینی (ره) با رهبری خود و با وجود تمام فشارها و مشقت‌ها و با پشتوانه مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان و با حمایت الهی توانست انقلاب اسلامی ایران را پایه‌ریزی و به پیروزی برساند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره)، شخصیت فرامذهبی و فرادینی داشت؛ بدین معنا که اندیشه‌های حضرت امام که برگرفته از قرآن کریم و اهل بیت (ع) است، راهگشای جامعه بشری با تمام ادیان است.

بخشدار زرآباد گفت: شخصیت حضرت امام به گونه‌ای است که بسیاری از اندیشمندان جهان، تحقیقات گسترده‌ای راجع به شخصیت امام و انقلاب اسلامی انجام داده‌اند.

شجاعی اذعان داشت: ساده‌زیستی، مردمی بودن، تقوای الهی، صراحت لهجه، دشمن‌شناس بودن، عدم سازش با استکبار، برخورداری از قدرت نفوذ و کلام نافذ از دیگر ویژگی‌های حضرت امام (ره) است.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با رحلت حضرت امام (ره)، سکان انقلاب نیز از بین خواهد رفت؛ غافل از این موضوع که آن حضرت با انتخاب و آینده‌نگری، این فکر خام استکبار را از بین برد؛ به گونه‌ای که بعد از گذشت یک ربع قرن از عمر انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان، شاهد تعالی ارزش‌های انقلابی و دلبستگی وافر مردم به انقلابشان هستیم.

بخشدار زرآباد با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، نقش مردم را در حماسه‌آفرینی، نقشی کلیدی و محوری عنوان کرد که قادر است، همچون گذشته دشمن را زمینگیر نگه دارد.

شجاعی، شاخصه حماسه را وحدت، فداکاری و حضور در صحنه عنوان کرد و متذکر شد: با وجود تبلیغات سوء دشمن بار دیگر حضور مردم در صحنه انتخابات 24 خردادماه، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.

وی ابراز کرد: تمامی تمهیدات لازم اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای برگزاری یک انتخابات با نشاط در شهر زرآباد همانند سایر نقاط کشور آماده است.

همایش یاد امام و شهدا به همت حوزه مقاومت بسیج، بخشداری و شهرداری زرآباد برگزار با حضور حداکثری روحانیون، علما، معتمدین، ریش‌سفیدان، سران طوایف، مسئولان و مردم شهر زرآباد در حوزه مقاومت بسیج این منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/75002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول