اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت:

اندیشه‌های امام خمینی در رهبر انقلاب متبلور است

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت گفت: سیره و روش رهبر انقلاب در سه دهه اخیر نشان داده است که اندیشه‌های امام خمینی (ره) در ایشان متبلور شده است.

اندیشه‌های امام خمینی در رهبر انقلاب متبلور است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی لبخندان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای همیشه در عرصه جهانی با راهکارها و تدبر و رهبری مدبرانه‌اش باقی می‌ماند، اظهار داشت: مردم هرمزگان نیز در سال‌های مختلف همواره عشق و علاقه خود را به امام خمینی (ره) و ولایت فقیه به ویژه طی روزهایی همانند 14 خرداد نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای همیشه زنده است، اضافه کرد: امروز خیال مردم ایران راحت‌تر از هر دوره تاریخی دیگر است، چراکه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به خوبی سکان نظام و انقلاب را در دست گرفته است و بارها مشاهده شده است که وی انقلاب را از گردنه‌های سخت و دشوار عبور داده‌اند.

عضو مجمع روحانیت تشیع هرمزگان با بیان اینکه اندیشه‌ها و سیره امام خمینی (ره) در مقام معظم رهبری متبلور شده است، افزود: مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) بارها و بارها در فرمایشات خود به وحدت در بین پیروان مذاهب تأکید کرده‌اند.

وی ابراز کرد: با رهنمودهای عالمانه رهبران، امروز همه در ایران و حتی جهان اسلام می‌دانند که برای دشمن کشتن مسلمانان چه از شیعه و چه از سنی تفاوتی ندارد و همواره دشمنان سعی بر این دارند که جهان اسلام را با چالش و ناامنی روبرو و جلوه دهند.

لبخندان یادآور شد: مؤید این گفته کشتار شیعیان در عراق و سنی‌ها در افغانستان است که در این راستا باید همه هوشیار باشند.

مشاور استاندار هرمزگان افزود: از دست رفتن شخصیتی همانند امام خمینی (ره) برای جهان اسلام یک ضایعه غیر جبران است، چراکه اگر امروز جهان اسلام با توجه به بیداری اسلامی و انقلاب‌های منطقه یک محور فکری همانند امام خمینی را داشت، سرعت قدرت‌گیری مسلمانان و جهان اسلام باورنکردنی می‌شد.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول