اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار استاندار زنجان به برخی از مدیران بانک‏ها

سوءاستفاده‏های بانکی در استان زنجان رسانه‏‏ای می‏شود

استاندار زنجان گفت: مسئولان بانکی استان در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند چرا که هر گونه سوءاستفاده‌ای رسانه‏ای می‏شود.

سوءاستفاده‏های بانکی در استان زنجان رسانه‏‏ای می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد توسعه طرح‏های کشاورزی اظهار کرد: جذب فقط 20 درصد از سهم 32 میلیارد تومانی استان زنجان از صندوق توسعه ملی بیانگر عملکرد نامناسب بانک‏ها است.

وی با اشاره به اینکه از اعتبار 64 میلیارد تومانی نیز فقط 57 درصد در استان زنجان جذب شده است، خاطر‌نشان کرد: بانک‏های استان یا پرونده متقاضیان را نگیرند و یا مشکلات مردم را به خوبی برطرف کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اگر بانک‏های استانی اختیار لازم را نداشتند هرگز ابلاغیه برای جذب اعتبارات نمی‏آمد، تصریح کرد: اگر مشکلی با مرکز دارند باید مطرح و برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه پرونده‏های زیادی برای دریافت تسهیلات به بانک‏ها معرفی شده است اما فقط 20 درصد از اعتبارات توسط بانک‏ها جذب شده است، اضافه کرد: برای جذب اعتبارات باید جایگزینی برای پرونده‏های تایید نشده ارسال شود.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه به ما اختیار، ظرفیت و امکانات داده‏اند پس نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنیم، ادامه داد: باید وجدان ما پس از اینکه مسئولیت را تحویل دادیم راحت باشد.

وی با بیان اینکه پس از هشت سال گره سیستم بانکی در کشور حل نشده است، ادامه داد: همچنان برخی از بانک‏ها سلیقه‏ای عمل می‏کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه وجود واسطه‏ها، رانت‏ها و سوءاستفاده‏ها کارها را پرهزینه‏تر و بدتر می‏کند، اضافه کرد: این اقدامات سبب فراری شدن مردم می‏شود.

وی با اشاره به اینکه موارد مذکور را مستند داریم و مچ برخی از افراد را خواهیم گرفت، افزود: هنوز چنین سوءاستفاده‏هایی وجود دارد.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه سیستم بروکراسی اجرایی حاکم در کشور مریض است، یادآور شد: آنچه که مورد نظر بود اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول