اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت نهم و دهم صورت گرفت

معرفی 79 واحد صنعتی بوشهر برای دریافت تسهیلات بانکی

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر از معرفی 79 واحد صنعتی استان بوشهر برای دریافت تسهیلات بانکی در دولت‌های نهم و دهم خبر داد.

معرفی 79 واحد صنعتی بوشهر برای دریافت تسهیلات بانکی

به  گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین خزان ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این امر نشان از توجه ویژه دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان‌های مختلف است.

وی بیان کرد: استان بوشهر ظرفیت‌های عمده‌ای در بخش صنعتی دارد و ما باید با حمایت‌های خود از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

خزان گفت: در همین راستا در طول حیات دولت‌های نهم و دهم، معرفی 79 واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات از محل اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری، تائید یارانه سود و کارمزد 27 طرح با مبلغ یارانه پرداختی یک میلیارد و 565 میلیون ریال از محل اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری، معرفی 18واحد صنعتی به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک جهت تضمین وثائق، معرفی 9 واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات از محل طرح‌های کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع، بخشی از حمایت‌های مالی این شرکت است.

وی به شروع پروژه توسعه خوشه خرمای استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 2 شرکت مشاوره صنعتی در مرکز کسب و کار موقت شهرک صنعتی بوشهر 2 مستقر شده‌اند که منجر به انعقاد 10 قرارداد با واحدهای صنعتی شده است.

خزان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان حمایت‌های ویژه‌ای از صنایع کوچک به عمل می‌آورد که همه اینها در جهت بهبود و رشد کمی و کیفی صنایع کوچک استان و بسترسازی خلق حماسه اقتصادی است و می‌طلبد صنعتگران عزیز با استفاده از آنها جایگاه صنعت و کسب و کار خود را رونق بخشند.

وی اضافه کرد: در زمینه حمایت نرم افزاری، برگزاری 18 تور صنعتی با حضور 446 نفر از مدیران و کارشناسان شاغل در واحدهای صنعتی، برگزاری 71 دوره آموزشی با حضور یک‌هزار و 609 نفر، مطالعه امکانسنجی مقدماتی 29 طرح صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر انجام شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر تصریح کرد: برگزاری 9 دوره آموزشی مشترک به صورت تخصصی با حضور 454 نفر از کارشناسان کنترل کیفیت واحدهای صنعتی استان به صورت رایگان، حمایت برای شرکت و بازدید 71 واحد صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی، انجام مطالعه امکانسنجی توسعه خوشه‌های صنعتی خرما و آبزیان استان، انجام مطالعه تحلیل استراتژیک زنجیره ارزش صنوف و صنایع منتخب استان بوشهر، انجام مطالعه فراگیر و شناسایی خوشه‌های کسب و کار استان در طی 8 سال گذشته، بخش دیگری از این حمایت‌هاست.

خزان گفت: حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر در راستای تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی برای رسیدن به توسعه پایدار در استان است.

وی ادامه داد: با حمایت مسئولان استانی، حمایت‌های خود را از واحدهای تولیدی و صنعتی استان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول