اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد

برگزاری 55 گفتمان دینی تخصصی در شبانکاره

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری 55 گفتمان دینی تخصصی در شبانکاره خبر داد.

برگزاری 55 گفتمان دینی تخصصی در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل ارزشی و دینی از اولویت‌های این سازمان است.

وی افزود: از ابتدای ماه رجب تاکنون شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در حوزه دینی در شبانکاره بوده‌ایم که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری 55 گفتمان دینی تخصصی در شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: در ماه رجب تاکنون 55 گفتمان دینی تخصصی در شهرها و روستاهای مختلف شبانکاره برگزار شده است.

نیک‌نژاد تصریح کرد: از مجموع گفتمان‌های دینی تعداد 32 گفتمان در ایام اعتکاف برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در برگزاری گفتمان‌های دینی تعداد 18 روحانی اعزامی و مبلغات با این اداره همکاری داشته‌اند و گفتمان‌ها از کیفیت لازم برخوردار بوده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره بیان کرد: در این گفتمان‌ها موضوعاتی از قبیل خداشناسی، اعمال و واجبات سنت اعتکاف، اطاعت از دستورات ولی امر مسلمین، جوانان و آسیب‌های اجتماعی، حضور جوانان و مردم در صحنه انتخابات مطرح شده است.

نیک‌نژاد همچنین از مشارکت 485 نفر در مراسمات اعتکاف شبانکاره خبر داد و گفت: امسال با توجه به بحث انتخابات و امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها، تمامی افراد ثبت‌نام ‌شده نتوانستند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند و با این وجود شاهد استقبال خوبی بودیم.

وی افزود: مراسم اعتکاف باعث می‌شود تا انسان از دنیای مادیات و نفسانی بریده و به لذت‌های معنوی برسد و امیدوار هستیم این گونه مراسمات تداوم یابد.

انتهای پیام/2452/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول