اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خبر داد

افزایش 115درصدی پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های مشاغل خانگی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: از 95میلیارد ریال تسهیلات اعتباری به طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر بانک‌های عامل 107میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده‌اند که 115درصد رشد نشان می‌دهد.

افزایش 115درصدی پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی امشب در کمیته ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات بانکی با نرخ 4درصد به روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت استان بوشهر در یکسال گذشته یک هزار و 697 شغل در مناطق مختلف استان بوشهر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 151میلیارد ریال سال گذشته برای اجرای دو هزار و‌ 632 طرح اشتغالزایی اختصاص یافت افزود: برای دریافت این وام‌ها لازم بود متقاضیان در سامانه جویای کار ثبت‌نام کنند که در این رابطه دو هزار و 464 نفر موفق به ثبت‌نام شدند و این در حالی است که دو هزار و 632 طرح برای متقاضیان معرفی شده بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر افزود: در بخش مشاغل خانگی 95میلیارد ریال و در بخش اشتغالزایی نیز 81میلیارد ریال پرداخت شده است.

محبی تسهیلات اعتباری این طرح‌های اشتغالزایی را درسال جاری 151میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون 95میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در بخش مشاغل خانگی و طرح‌های اشتغالزایی پرداخت شده است که 63 درصد اعتبارات را شامل می‌شود.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه میان حمل و نقل و پایانه‌های استان با کمیته امداد امام خمینی استان اشاره کرد و بیان کرد: طبق این تفاهم‌نامه 330تاکسی برون شهری برای روستائیان اختصاص یافته است که با وام 4درصد می‌توانند اشتغال ایجاد کنند که تاکنون 6 مورد آن محقق شده است.

انتهای پیام/66006/ق10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول