اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری کلاهبردار با عنوان رئیس بانک در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان رئیس بانک از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار با عنوان رئیس بانک در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محسن عطار اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از فردی مراتب در دستور کار عوامل تخصصی پلیس قرار گرفت که در انجام این بررسی‌ها مالباخته اظهار داشت فردی به هویت «اسماعیل.خ» را در منزل یکی از دوستانش ملاقات کرده و این شخص خود را مدیر شرکت توزیع مواد غذایی و رئیس شعبه یکی از بانک‌های دولتی در زاهدان معرفی و با ابراز این سخنان وی را اغفال کرده است.

وی افزود: بنا بر ادعاهای این مالباخته، متهم پس از اغفال طعمه‌های خود از آنان در خواست می‌کرد تا با سرمایه‌گذاری در شرکتش در سود شرکت سهیم شوند و اظهار می‌داشته که مبلغ حاصل از این سود را به حساب آنان واریز می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین این مالباخته اظهار داشته که در همین رابطه مبلغ 300 میلیون ریال وجه نقد در اختیار وی قرار داده و تاکنون که بیش از یک سال می‌گذرد هنوز هیچ گونه سودی دریافت نکرده و متهم از انجام تعهدات خود اجتناب می‌کند.

عطار خاطرنشان کرد: با توجه به ادعاهای مالباخته، تحقیقات پلیس برای شناسایی متهم آغاز که در این تحقیقات مشخص شد این متهم افراد دیگری را نیز با استفاده از همین شیوه اغفال و مبالغی را از آنان دریافت کرده که با شناسایی این مالباختگان میزان کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط این متهم 640 میلیون ریال برآورد شده است.

وی متذکر شد: پس از مدت‌ها انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی این کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات انتظامی دستگیر شد که در انجام بررسی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد که با توجه به شواهد و مدارک موجود این کلاهبردار 640 میلیونی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول