اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شیراز خبر داد

خرید واگن قطار شهری با استفاده از تسهیلات بانک شهر

معاون اداری مالی شهرداری شیراز از خریداری واگن‌های قطار شهری شیراز با استفاده از تسهیلات بانک شهر خبر داد.

خرید واگن قطار شهری با استفاده از تسهیلات بانک شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی سه‌شنبه شب در گردهمایی بزرگ حماسه‌سازان اقتصادی اظهار داشت: شهرداری شیراز یکی از اعضای هیئت مدیره بانک شهر کشور است و در جلسات هفتگی این بانک حضور دارد.

وی افزود: با وجود عملکرد درخشان شهرداری شیراز از جذب منابع، در حال حاضر برخی از منابع بانک شهر بی‌استفاده مانده و این قابلیت وجود دارد که از منابع سرپرستی منطقه 4 بانک شهر برای ارائه تسهیلات به علاقمندان تجارت و ساخت و ساز استفاده شود.

اسدی بر لزوم ارتباط تنگاتنگ بانک شهر با خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی تاکید کرد و ادامه داد: با تعریف بسته‌های مختلف امکان اختصاص منابع وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد در مناطق 9 گانه شهرداری شیراز بانک شهر جایگزین بانک ملی شود که این اتفاق افتاد و خدمات شعب و باجه‌ها با قوت رو به گسترش است.

اسدی عنوان کرد: در سال 90، 73  پیمانکار از بانک شهر تسهیلات دریافت کردند و در سال 91 نیز بیش از 300 پیمانکار از این تسهیلات استفاده کردند و در مجموع دو خط اعتباری 140 میلیارد تومانی در این زمینه جذب شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرداری شیراز حتی یک پیمانکار وجود ندارد که طلبکاری داشته باشد و سال گذشته از با استفاده از تسهیلات بانک شهر وام و تسهیلات متعددی به پیمانکاران اعطا شد.

به گفته وی، این تسهیلات در زمینه خرید مصالح و اجرای پروژه‌های عمرانی بوده است.

تاکید بر مدیریت مالی به جای دریافت عوارض آخرین نکته‌ای بود که مورد تاکید اسدی قرار گرفت و اینکه سهم بانک شهر در تمام زمینه‌ها در کنار شهرداری شیراز برجسته است.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول