اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان مطرح کرد

انتقاد از بانک‌های دشتستان در پرداخت نکردن تسهیلات مشاغل خانگی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان از بانک‌های دشتستان به دلیل پرداخت نکردن تسهیلات مشاغل خانگی انتقاد کرد.

انتقاد از بانک‌های دشتستان در پرداخت نکردن تسهیلات مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ضرغام شهریاری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در استان و کشور است و باید برای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان اهتمام ورزیم.

وی افزود: در چند سال اخیر در راستای حمایت از بنگاه‌های تولیدی و کارگاه‌های فعال در دشتستان اقدامات زیربنایی انجام گرفته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری از جمله اولویت‌های این اداره است و در یکسال اخیر در این مسیر گام‌های ارزشمندی برداشته شده است.

شهریاری تصریح کرد: اجرای مناسب و بادقت مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در دشتستان امری لازم است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید توجه کافی به این مهم داشته باشند.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی گفت: تعدادی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی عملکرد خوبی داشته‌اند که قابل تقدیر هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان با انتقاد از برخی بانک‌ها در پرداخت نکردن تسهیلات مشاغل خانگی افزود: باید با کارآفرینان و کسانی که اشتغال ایجاد می‌کنند همکاری بیشتری شود و همه بانک‌ها در این مسیر موظف به همکاری هستند.

شهریاری ابراز داشت: در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده باید با تقویت تولیدکنندگان در راستای خلق حماسه اقتصادی همت کنیم.

مدیران و مسئولان ادارات کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و فنی و حرفه‌ای نیز از عدم پرداخت به موقع تسهیلات متقاضیان واجد شرایط انتقاد کردند و خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها شدند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول