اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای خراسان‎رضوی:

باند سارقان عابر بانک‌‌های شهروندان مشهدی منهدم شد

رئیس پلیس فتای خراسان‎رضوی از کشف و انهدام باند سرقت از حساب عابر بانک شهروندان مشهدی خبر داد.

باند سارقان عابر بانک‌‌های شهروندان مشهدی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن عرفانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک مرد زندانی که با همدستی یک زن جوان و طعمه قراردادن راننده پیک موتوری در تهران، اقدام به سرقت از حساب عابربانک شهروندان مشهدی می‌کرد، توسط پلیس فتای خراسان‌رضوی دستگیر و به 20 سرقت معادل 500 میلیون ریال اعتراف کرد.

وی افزود: پس از اعلام چند فقره سرقت از حساب عابربانک شهروندان مشهدی و پیگیری موضوع از طریق کارآگاهان پلیس فتای مشخص شد فردی با مالباختگان در تماس بوده و با این ادعا که آنها به خاطر خوش حسابی در پرداخت قبوض بانکی برنده فیش سفر حج و غیره شده‌‎اند، این افراد را به بانک کشانده و هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز، با ترفندی موجودی حساب‌های بانکی را خالی کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تحقیقات فنی با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی آغاز و کارآگاهان پلیس فتا توانستند به سرنخ‎هایی از واریز شدن وجوه سرقتی به شماره حساب راننده پیک موتوری در تهران دست یابند.

رئیس پلیس فتای خراسان‎رضوی اظهار داشت: راننده پیک موتوری دستگیر شد و کارآگاهان با انجام تحقیقات دریافتند متهم اصلی فرد دیگری است که در تماس با پیک موتوری از او درخواست کرده شماره حساب یکی از رانندگان را در اختیارش بگذارد تا مبالغی را به این حساب واریز و راننده پیک برایش خرید کند.

وی افزود: از دیگر سرقت‎های این فرد می‎توان به خریدهای اینترنتی وی و همدستش یاد کرد که سرنخ و ردیابی برای کشف پرونده به حساب می‎آید.

عرفانی گفت: پلیس در ادامه پیگیری این پرونده، متهم اصلی را که جوانی 29 ساله است و به اتهام دیگری حدود هشت سال در زندان بوده و یک زن جوان که از همدستان سرکرده باند بود شناسایی و پس از نیابت قضایی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: دختر جوان نیز به دستور متهم اصلی با تحصیل پول نامشروع ضمن اینکه قسمتی از پول‎ها را از پیک موتوری به صورت دستی تحویل گرفته بود، بخشی دیگر را صرف خرید اینترنتی کرده است.

رئیس پلیس فتای خراسان‎رضوی با بیان اینکه متهم با دیدن شواهد و ادله کافی تاکنون به 20 فقره سرقت معادل 500 میلیون ریال اعتراف کرده است، تصریح کرد: بارها به شهروندان توصیه شده فریب کلاهبرداران با شگرد قبولی در مسابقات و واریز مبالغی به حساب آنها را نخورند و با چشم باز عمل کنند و از در اختیار قراردادن شماره حساب خود به افراد ناشناس و تهیه کالا برای آنها خودداری کنند.

انتهای پیام/70005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول