اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

480 نفر زائر از سراوان عازم مرقد امام راحل شدند

با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم سراوان، 480 نفر زائر برای شرکت در سالگرد مراسم ارتحال ملکوتی امام (ره) عازم مرقد مطهر امام شدند.

480 نفر زائر از سراوان عازم مرقد امام راحل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، صبح امروز با حضور امام جمعه، مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی و اقشار مختلف شهرستان سراوان، 480 نفر بسیجی توسط 14 دستگاه اتوبوس راهی مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند.

امام جمعه سراوان در مراسم اعزام این کاروان اظهار داشت: امروز شاهد اجتماع باشکوه شما عزیزان بسیجی به منظور شرکت در همایش عظیم و ملی در مرقد امام خمینی (ره) هستیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید خداوند را شاکر بود که چنین توفیقی را نصیب شما کرد تا در این اجتماع بزرگ ملی حضور و مشارکت داشته باشید.

وی عنوان کرد: شما تجلیل از کسی می‌کنید که تحولی عظیم در دنیای بزرگ ایجاد کرد و در مقابل طاغوتیان با همکاری شما مردم که از خون و مالتان گذشتید، توانست این انقلاب سال 57 را به پیروزی برساند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: در زمانی که خداوند عمری را به امام راحل عنایت فرمود در خدمت اسلام و ملت ایران و دفاع از وطن آن را سپری و به اتمام رساند.

دهقان متذکر شد: این اجتماع بزرگ به منظور تجلیل از امام گرانقدر که از سلاله انبیا بود و ذکر کلمه‌الله همیشه بر زبانش جاری بود و پشتوانه‌اش خداوند متعال، قرآن کریم و سنت پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) بود که برای جهان اسلام رستگاری به وجود آورد، است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امام راحل دنیا را به وحدت و انسجام رساند و به ما عزت و روحیه اعتمادبه‌نفس داد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول