اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام:

برنامه‌های اوقات فراغت چرام در راستای آموزه‌های دینی باشد

بخشدار مرکزی چرام گفت: برنامه‌های اوقات فراغت چرام در راستای مسائل دینی، قرآنی و ارزشی باشد تا جوانان ما از خطرات موجود نجات پیدا کنند.

برنامه‌های اوقات فراغت چرام در راستای آموزه‌های دینی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام،‌ سید احمد مرتضوی در نشست شورای آموزش و پرورش چرام با اشاره به فتح خرمشهر  و با بیان این فرمایش مقام معظم رهبری که «همه عزت ما، شرف ما، اقتدار و سربلندی ما در نظام جمهوری اسلامی به واسطه همان فتح‌هایی بوده که در دوران دفاع مقدس به دست آورده‌ایم»، فتح خرمشهر را فتح ارزش‌ها و باورهای دینی دانست.

وی افزود: فتح خرمشهر آن چیزی بود که همه کسانی که در داخل و در بیرون از نظام جمهوری اسلامی چشم طمع به نظام، خاک و آرمان‌ها و مقدسات ما دوخته بودند، با فتح خرمشهر همه امیال و آرزوهایشان به باد رفت.

بخشدار مرکزی چرام با یادآوری این مطلب که رزمندگان ما با استعانت از خداوند متعال و پیروی از ولایت امر جانانه مقاومت کرده تا خرمشهر فتح شد، اظهار داشت: آن چیزی که امروز ما می‌توانیم از فتح خرمشهر به دست بیاوریم عزت، سربلندی و سرافرازی است که ملت ما دارد و باید قدر دانست.

مرتضوی چیزی را که امام خمینی (ره) برای ما به ارمغان گذاشتند، حفظ دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر امروز امام در بین ما حضور ندارد اما یاد امام، فکر امام، اندیشه امام و راه امام حضور دارد.

وی شاخص‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را برای هر زمانی قابل احترام و ارزش ذکر کرد و ادامه داد: در برگزاری سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) نسبت به سال‌ها و دوران‌های گذشته باید سعی کنیم هم ستاد ارتحال را تشکیل داده و هم در برگزاری مراسم چه در شهرستان و چه در کاروان‌های اعزامی آن چنان تلاش و برنامه‌ریزی شود که در شأن امام، انقلاب و نظام باشد.

بخشدار مرکزی چرام در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان چرام با بیان اینکه اداره‌ها با هم فکری، تعامل و همکاری یکدیگر به صورت یک مدیریت واحد عمل کرده تا اوقات فراغت به شیوه‌های سال‌های گذشته برگزار نشود، بر بار علمی و خروجی مطلوب این کلاس‌ها تأکید کرد.

وی عنوان کرد: در این خصوص نظرسنجی و نیاز سنجی شده تا ببینیم در سطح شهرستان چه کلاس‌هایی برگزار شود تا به سمت و سویی پیش برویم که این کلاس‌ها در راستای مسائل دینی، قرآنی و ارزشی باشد تا جوانان ما از خطرات موجود و دام‌های پهن شده نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول