اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

ایجاد 250 مرکز فعالیت تابستانی در کردستان / مشارکت 100 هزار دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت

معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان از ایجاد 250 پایگاه در قالب اردوگاه، کانون فرهنگی و مدارس برای اجرای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در این استان خبر داد.

ایجاد 250 مرکز فعالیت تابستانی در کردستان / مشارکت 100 هزار دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت

حجت‌الله نریمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اولویت برنامه‌های امسال در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان استان با توجه به قرار داشتن چهار هفته از این ایام در ماه مبارک رمضان ترویج معارف دینی و قرآنی است.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان، به همین منظور 250 پایگاه در قالب اردوگاه، کانون فرهنگی و مدارس برای اجرای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در این استان ایجاد شده است.

نریمانی تصریح کرد: موضوعات اقتصادی، آموزش قرآن، علمی و آموزشی، ورزشی و ادبی، مهارت‌آموزی، عمران و سازندگی از جمله آموزش‌هایی است که در این پایگاه‌ها به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی از کسب رتبه نخست استان در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح کشور خبر داد و افزود: با همت مجموعه فرهنگیان، استان در سال گذشته با ایجاد 760 پایگاه بیش از 100 هزار دانش‌آموز زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان به نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: براساس سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش محور اصلی فعالیت‌های تابستانی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان با هدف کسب مهارت‌های اولیه زندگی است.

نریمانی در پایان تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بسیج دانش‌آموزی، معاونت امور جوانان هلال احمر، سازمان دانش‌آموزی از جمله ادارات و دستگاه‌هایی هستند که در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان با اداره‌کل آموزش و پرورش استان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/79002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول