اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

65 هزار دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت می‌کنند

معاون پرورشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 65 هزار دانش‌آموز استان در کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت این اداره‌کل شرکت کنند.

65 هزار دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت می‌کنند

افشین امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با فرارسیدن تعطیلات تابستان و ضرورت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان پایگاه‌های اوقات فراغت به‌منظور غنی سازی تعطیلات تابستان برای دانش‌آموزان در سراسر استان برپا می‌شود.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته 65 هزار دانش‌آموز در سراسر استان از این برنامه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

امیریان خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته از اول تیرماه سال‌جاری تا 24 مردادماه برنامه‌های اوقات فراغت در 17 منطقه، ناحیه و شهرستان استان اجرا می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان رشته‌های قرآن و عترت، رشته‌های فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، ورزش و گردشگری، توانمندسازی، مهارت آموزی، عمران و سازندگی، آموزش فضای مجازی برگزار می‎شود.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی به مدت هشت هفته در کانون‌های فرهنگی تربیتی، هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، کار و دانش، مدارس غیر دولتی، مراکز علمی آزاد، کانون‌های ورزشی و اردوگاه‌های فرهنگی و تربیتی برگزار خواهد شد.

امیریان از حضور 38 هزار و 258 دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد دانش‌آموز سال گذشته در 310 مرکز و پایگاه اوقات فراغت آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول