اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش چرام تاکید کرد

لزوم کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان چرام

رئیس آموزش و پرورش چرام با بیان اینکه باید یک وحدت رویه خاص جهت اجرای برنامه اوقات فراغت در چرام باشد، بر کیفیت‌بخشی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان این شهرستان تأکید کرد.

لزوم کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری چرام برگزار شد.

محمدقلی جمالی در این نشست با تسلیت وفات اسوه پایداری و مقاومت حضرت زینب (س) گفت: حفظ نام و یاد امام خمینی (ره) و برگزاری مراسمی با شکوه در روز سالگرد ایشان وظیفه دینی، ایمانی و قانونی همه آحاد ملت است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چرام ادامه داد: آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان شهرستان چرام، آمادگی کامل خود را جهت هر چه بهتر باشکوه برگزار کردن این مراسم اعلام می‌دارد و آماده همه نوع همکاری جهت برگزاری مراسم، نمایشگاه‌ها، اعزام زائرین و دیگر برنامه‌های مرتبط با ایام ارتحال امام (ره) است.

جمالی با اشاره به نزدیک شدن ایام تعطیلات مدارس و طولانی‌تر بودن اوقات فراغت دانش‌آموزان در سال‌جاری و با اشاره به وجود ناهنجاری‌ها و وجود سایت‌های غیراخلاقی موجود و دیگر موانع ضداخلاقی ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان را یک ضرورت خواند.

وی از جمله مشکلات موجود در امر ساماندهی اوقات فراغت را عدم وجود هماهنگی بین اداره‌ها و نهادهای مربوطه دانست که انتظار این است بحث اوقات فراغت دانش‌آموزان با همکاری اداره‌ها و نهادهای مربوطه ساماندهی و منجر به ایجاد وحدت رویه شود.

این مسئول با بیان اینکه یک وحدت رویه خاص باید در جهت اجرای برنامه اوقات فراغت در چرام باشد، خاطرنشان کرد: باید در جهتی گام برداریم که خروجی اوقات فراغت یک خروجی مطلوب باشد و دانش‌آموزان ما از این تهدیداتی که آن‌ها را تحت فشار قرار داده که بدون شک تهدیدات بسیار نرم و اثرگذار و مخرب هستند به طور جدی جلوگیری شود.

وی افزود: لازم است اوقات فراغت دانش‌آموزان به گونه‌ای ساماندهی شود که کمترین ضرر شامل حال دانش‌آموزان شود.

رئیس آموزش و پرورش چرام با بیان این مطلب که آموزش و پرورش چرام حتی در مناطق سردسیری آمادگی برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت را دارد، خواستار شد که بحث اوقات فراغت متولی خاصی داشته باشد و بقیه اداره‌ها آن را پشتیبانی کنند تا کارها به صورت کیفی برگزار شود.

جمالی گفت: آموزش و پرورش آمادگی دارد جهت پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و کم کردن تعطیلات به بهترین شکل ممکن بحث اوقات فراغت را از چرام تا دورترین نقاط سردسیری و گرمسیری این شهرستان در کلاس‌هایی چون کامپیوتر، خیاطی، ورزشی، خطاطی، هنر و ... مدیریت کند.

گفتنی است، مشارکت همه فرهنگیان در مراسم ارتحال حضرت امام (ره)، ساماندهی اوقات فراغت با مشارکت همه اداره‌ها و نهادها و تجمع اوقات فراغت جهت کیفیت‌بخشی کلاس‌ها و برنامه‌ها از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول