اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس:

ساماندهی 12 پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌‌آموزان در فردوس

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس با اشاره به تعطیل شدن 8 هزار و 200 دانش‌آموز از 20 خرداد ماه در این شهرستان گفت: 12 پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

ساماندهی 12 پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌‌آموزان در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم در جلسه شورای آموزش و پرورش فردوس اظهار کرد: امروز چشم همه دنیا به ایران پس از انتخابات دوخته شده و انتخابات ایران اسلامی برای کشورهای خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده و برای بیمارستان، زندان، مناطق عشایری و مراکز زیرپوشش بهزیستی نیز صندوق‌های سیاری برای جمع‌آوری رأی تک تک افراد در نظر گرفته شده است.

فرماندار فردوس با اشاره به نقش مؤثر جامعه فرهنگی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: جامعه فرهنگی نقش مؤثری در برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی دارند.

رجبی‌مقدم، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان را یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش عنوان کرد و یادآور شد: در شرایط حساس کنونی و هجمه فرهنگی دشمن، باید برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر پرهیز از موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت، گفت: باید در پایان هر دوره اقدامات انجام شده ارزیابی و با توجه به نتایج حاصله برای سال آینده برنامه‌ریزی کرد.

ساماندهی 12 پایگاه اوقات فراغت در فردوس

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس نیز با اشاره به تعطیل شدن 8 هزار و 200 دانش‌آموز از 20 خردادماه در این شهرستان، بر لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: باید با برگزاری کلاس‌های متنوع، شاد و اردویی به مقابله با جنگ نرم دشمن برویم.

سیدمهدی علی‌پرست تصریح کرد: در سال جاری تعداد 12 پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که این پایگاه‌ها با محوریت دو کانون معراج‌الشهدا و کانون فرهنگی، تربیتی امیدهای انقلاب و نیز سه دارالقرآن فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی یادآور شد: کلاس‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان فردوس در چهار محور قرآنی، علمی و مهارتی، ورزشی و هنری برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس برگزاری اردوهای فرهنگی و نیز تور فردوس‌شناسی را از جمله برنامه‌های جانبی کلاس‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد.

انتهای پیام/69007/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول