اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ائتلاف پیروان ولایت ورامین در گفت‌وگو با فارس:

لیست ائتلاف پیروان ولایت نهایی نشده است

دبیر ائتلاف پیروان ولایت شهرستان ورامین با تکذیب اخبار شایع شده در این شهرستان مبنی بر نهایی شدن لیست ائتلاف گفت: لیست ائتلاف پیروان ولایت نهایی نشده‌است.

لیست ائتلاف پیروان ولایت نهایی نشده است

محمد مهماندوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، شهرستان ورامین با تکذیب اخبار شایع شده در این شهرستان مبنی بر نهایی شدن لیست ائتلاف گفت: لیست ائتلاف پیروان ولایت نهایی نشده‌است.

وی گفت: ارائه اهداف و برنامه‌های این ائتلاف در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین مهم‌ترین بحث جلسه اخیر ائتلاف پیروان ولایت بود.

دبیر ائتلاف پیروان ولایت شهرستان ورامین تصریح کرد: پیش از این نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف اخذ و بررسی شده بود که در این جلسه در حضور اعضا به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

وی اظهار داشت: شورای چهارم می‌بایست با به کارگیری نهایت تلاش و ظرفیت، وظایف محوله را به سهم خود انجام دهد و زمینه بالندگی شهر شهیدان 15 خرداد فراهم آید.

مهماندوست با تکذیب اخبار شایع شده در این شهرستان مبنی بر نهایی شدن لیست ائتلاف گفت: لیست نامزدها بر اساس معیارهای ائتلاف پیروان ولایت، توانایی‌ها و برنامه‌های عزیزان نیز در جلسه دیروز بررسی شد اما لیستی نهایی نشد.

دبیر ائتلاف پیروان ولایت شهرستان ورامین ضمن رد اعلام لیست 18 نفره، 13 نفره و یا 12 نفره توسط ائتلاف خاطرنشان کرد: هنوز راجع به این موضوع تصمیم‌گیری نکرده‌ایم و به محض نهایی شدن هر یک از تصمیمات مذکور توسط سخنگوی ائتلاف و یا خود بنده و با حضور رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها اعلام خواهد شد.                                                                                                                                 انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول